This topic has been closed for comments
Hallo Maria, misschien best dat je voor de Proximus medewerkers, als ze hier morgen terug langskomen, ook vermeld wat voor foutmelding je krijgt op je iPhone
_
_
Ik heb een melding gekregen dat men cloud is opgezegd . Heb ik niet gevraagd.
gr
gr
gr
Geen paniek, dat is een aanpassing die ik gedaan heb, je cloud zal binnen de 24 uur terug toegankelijk zijn zoals in mijn vorige bericht staat.
Oké dank u
Hallo
ik kan nog steeds niet op cloud.
kan je mij nog verder helpen aub?
gr
Maria
ik kan nog steeds niet op cloud.
kan je mij nog verder helpen aub?
gr
Maria
inloggen niet mogelijk
A
Kan je even jouw wachtwoord resetten en daarmee opnieuw proberen? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_pwd_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/wachtwoord-van-cloud.html
Heb ik al geprobeerd. Maar lukt ook niet
A
Had je dit vandaag ook al geprobeerd dan?
Ja hoor
A
Kan je het nog eens proberen? Heb nog een paar wijzigingen hier aangebracht.
Gelukt! Dank u
Beste
ik heb iets verkeerd gedaan en heb vele foto’s per ongeluk verwijderd. Kan dit hersteld worden.
Misschien een herstelling.
groetjes
maria
Ook video’s 😢
vind je ze niet terug in de prullenbalk als je bv gaat kijken > https://www.proximuscloud.be
klikken op “Mijn activiteit” dan klikken op “Prullenbak”
als ze daar niet meer te vinden zijn zullen ze wel niet meer van de proximuscloud server te recupereren zijn.
Ohhh das spijtig. Het filmke van men huwelijks aanzoek is weg dan 😢
bedankt voor de hulp gr
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.