Skip to main content
Ik krijg steeds foutmelding om op mijn cloud te gaan.

gr

Maria
Hallo Maria, misschien best dat je voor de Proximus medewerkers, als ze hier morgen terug langskomen, ook vermeld wat voor foutmelding je krijgt op je iPhone

_
@Maria_052 Ik zie inderdaad iets mis aan onze kant. Ik heb een aanpassing gedaan om dit te verhelpen. Het kan even duren voor dit doorloopt in de achterliggende systemen. Morgen vroeg zal je cloud terug toegankelijk zijn.
Ik heb een melding gekregen dat men cloud is opgezegd . Heb ik niet gevraagd.



gr
Ik heb een melding gekregen dat men cloud is opgezegd . Heb ik niet gevraagd.



gr




Geen paniek, dat is een aanpassing die ik gedaan heb, je cloud zal binnen de 24 uur terug toegankelijk zijn zoals in mijn vorige bericht staat.
Oké dank u
Hallo

ik kan nog steeds niet op cloud.

kan je mij nog verder helpen aub?

gr

Maria
Maria,



Krijg je dezelfde foutmelding of een andere?
inloggen niet mogelijk
Kan je even jouw wachtwoord resetten en daarmee opnieuw proberen? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_pwd_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/wachtwoord-van-cloud.html
Heb ik al geprobeerd. Maar lukt ook niet
Had je dit vandaag ook al geprobeerd dan?
Ja hoor
Kan je het nog eens proberen? Heb nog een paar wijzigingen hier aangebracht.
Gelukt! Dank u

Beste

ik heb iets verkeerd gedaan en heb vele foto’s per ongeluk verwijderd. Kan dit hersteld worden. 
Misschien een herstelling.

groetjes

maria


Ook video’s 😢


vind je ze niet terug in de prullenbalk als je bv gaat kijken > https://www.proximuscloud.be 

klikken op “Mijn activiteit”  dan klikken op “Prullenbak” 

als ze daar niet meer te vinden zijn zullen ze wel niet meer van de proximuscloud server te recupereren zijn.


Ohhh das spijtig. Het filmke van men huwelijks aanzoek is weg dan 😢

bedankt voor de hulp gr