Beantwoord

Bizz Switch werkt niet meer


Reputatie 3
Badge +1
  • Practitioner
  • 149 reacties
Hulp plotseling krijg ik melding dat ik geen abonnement heb
icon

Beste antwoord door jhl 6 August 2019, 11:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

48 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Effe update van dit topic :
De juiste persoon aan de lijn gehad en probleem is keurig opgelost.
Compensatie gekregen ten bedrage van 1 maand abonnement voor het officenummer.
Prachtig als het opgelost raakt.
Proximuspersoneel is steeds vriendelijk gebleven.

Mag ook effe vermeldt worden.

Topic mag afgesloten worden.
Reputatie 3
Badge +1
EUREKA, het werkt terug. Met dank aan alle mensen die dit in orde gekregen hebben.

Nu hopen op een SERIEUZE geste van Proximus uit........????


Die Bizz Switch is zo een prachtig produkt voor maar 7 euro extra : ALS HET WERKT !!
😉👍🏽
juist het nummer opgezocht van helpdesk die je best belt als je via chat geen reactie krijgt
> 0800 22 500
en als aanvullende info :
mogelijkheden om contact op te nemen met een bizz expert
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/contacteer-onze-klantendienst-business.html
Reputatie 7
Badge +3
Dit is doorgestuurd naar de experts, van zodra we feedback en een oplossing hebben brengen we je op de hoogte.
Via de klantendienst zorgen we nadien voor een tegemoetkoming.

De config. is nogmaals nagekeken, de doorverbinding is ongedaan gemaakt. Wat er fout gaat met de swich is doorgestuurd naar de experts.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

Geert
Reputatie 3
Badge +1
Dank u
Ondertussen al wel 4 tevredenheidsenquetes gehad ivm het personeel en de dienstverlening.......... en telkens positief beantwoord....

Nu nog een snelle oplossing want wij verliezen letterlijk en figuurlijk geld in onze zaak.
Reputatie 7
Badge +4
@ Proximus
u kunt een business klant toch niet zolang in de kou laten staan....§m.a.w. dit is duidelijk voor verbetering vatbaar
indien het werkelijk een probleem is dat "door IT niet snel kan/kon opgelost worden", is er dan geen mogelijkheid meer om op het betrokken (per vergissing) uit dienst gestelde nummer een gesproken bericht te plaatsen waarbij "tijdelijk aan de beller gevraagd wordt een ander tijdelijk nummer te bellen"?
Ja wie zou er uw standpunt en misserie niet begrijpen ik zou het in ieder geval als zelfstandige niet willen meemaken, en ondertussen is het nog altijd niet opgelost natuurlijk!
Een compensatie van Proximus zal er wel inzitten maar de vraag is of die al uw schade en miserie zal voldoende kunnen compenseren?
Reputatie 7
Badge +3
Dag jhl, activatie gebeurde wel degelijk op 26 A. Grt, Heidi
Hier komt pas maandag iemand van Proximus terug langs op het forum anders best eens naar de helpdesk bellen of ze je daar kunnen verder helpen.
Ofwel via een chat sessie via deze pagina kun je ook met iemand van proximus om hulp vragen
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_nb_switch/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/bizz-switch-of-enterprise-switch-installeren-en-gebruiken.html
Reputatie 3
Badge +1
Zaterdag contact gehad met 080022500 waar ze ons niet konden helpen. Heel vriendelijk maar geen hulp.
D-day vandaag? Als zelfstandige momenteel al 48u niet bereikbaar...............
Reputatie 7
Badge +4
Zaterdag contact gehad met 080022500 waar ze ons niet konden helpen. Heel vriendelijk maar geen hulp.
D-day vandaag? Als zelfstandige momenteel al 48u niet bereikbaar...............

Kan je even je klantennummer of telefoonnummer invullen op je profiel? Zo kan ik nagaan wat er aan de hand is.
Reputatie 3
Badge +1
SamuelD ondertussen heb ik zelf teruggebeld en - zoals altijd - een paar vriendelijke technici aan de lijn gehad. Zou opgelost moeten zijn tegen 13u.
Anders stuur ik klantennummer door
Reputatie 7
Badge +4
SamuelD ondertussen heb ik zelf teruggebeld en - zoals altijd - een paar vriendelijke technici aan de lijn gehad. Zou opgelost moeten zijn tegen 13u.
Anders stuur ik klantennummer door

Hopelijk is het dan opgelost, je hoeft de klantennummer niet doorsturen, gewoon invullen op je profiel hier op het forum is goed 🙂.
Reputatie 3
Badge +1
Is aangevuld Samuel, maar is nog niet opgelost.
Kun jij dringend kijken of moet ik terugbellen aub?
Reputatie 3
Badge +1
14u30 nog steeds geen oplossing
Reputatie 7
Badge +3
Hallo, kan je mij even een privé bericht sturen aub, van welk GSM nr. naar welk GSM nr. het de bedoeling is dat er doorgeschakeld wordt?
Ik heb bij je admin. gegevens teruggevonden dat je een bizz Mobile swich hebt.

Groeten
Geert
Reputatie 3
Badge +1
ok zie privébericht aub.
Wordt dringend want klanten komen klagen.
Reputatie 7
Badge +3
We hebben de bizz mobile swich opnieuw gekoppeld, kan je eens testen of de doorschakeling nu werkt?

Geert
Reputatie 3
Badge +1
Alles belt dooreen privé en garage.
Ik kan mijn switch niet openen, app blijft zeggen dat ik geen abonnenment heb
Reputatie 3
Badge +1
Men belt mij op de twee nummers, maar ik kan niet switchen.
Als ik bel is het met privé. Hulp
Reputatie 3
Badge +1
We hebben de bizz mobile swich opnieuw gekoppeld, kan je eens testen of de doorschakeling nu werkt?

Geert

Niks werkt............ om moedeloos van te worden.....
Reputatie 3
Badge +1
Men belt mij nu maar ik kan niet terugbellen met het switchnummer want ik kan het niet opzetten.
Reputatie 3
Badge +1
Klanten krijgen een hele oude voicemail te horen.
Reputatie 7
Badge +3
Heb je de bizz swich app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (met 4G verbinding)?

Geert
Reputatie 3
Badge +1
Al meerdere malen Geert.
Ik zeg het nu bellen de mensen, maar ik kan de switch niet maken???
Wat doe ik verkeerd dan?

Om deze applicatie te gebruiken moet u een Bizz Switch abonnement hebben : dit krijg ik bij het openen