Beantwoord

Bizz Switch werkt niet meer



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

48 reacties

Reputatie 7
Badge +3
ik zal je abbonement eens laten nakijken door mijn collega's van de commerciele dienst, vermoedlijk zit daar inderdaad een probleem Ik hou je op de hoogte.

Geert
Reputatie 3
Badge +1
Ondertussen nog een dag zonder bereik voor de klanten?
Dat is dus 4 dagen op rij dat wij niet bereikbaar zijn, gewoon omdat een bediende in de winkel ongevraagd mij bizz switch opgezegd heeft??????

Gaat PROXIMUS deze schade vergoeden??? Of hoe gaat dat want wij zijn niet bereikbaar voor ons cliënteel.
Reputatie 3
Badge +1

SamuelD ondertussen heb ik zelf teruggebeld en - zoals altijd - een paar vriendelijke technici aan de lijn gehad. Zou opgelost moeten zijn tegen 13u.
Anders stuur ik klantennummer door
Hopelijk is het dan opgelost, je hoeft de klantennummer niet doorsturen, gewoon invullen op je profiel hier op het forum is goed 🙂.

Niks opgelost
Reputatie 7
Badge +3
Bij de klantendienst/commerciele dienst is ook alles in orde. Bij ons is ook alles goed gekoppeld. Je hebt de app al meerdere malen geïnstalleerd, je toestel al gereboot.
Aangezien dit alles niet helpt zal ik een ticket aanmaken naar de 'experts'.
We houden je op de hoogte.
Reputatie 3
Badge +1
Ok
Reputatie 7
Badge +3
We zullen nadien via de klantendienst zorgen voor een tegemoetkoming.
Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Geert
Reputatie 3
Badge +1
😉Blijkbaar is er zowel bij de commerciele dienst als bij de technische dienst een probleem !!
Wie naar mijn switchnummer belt (dus het nummer van de zaak) wordt automatisch doorgeschakeld naar het privénummer WAT DUS ECHT DE BEDOELING NIET IS.

Ik kan enkel terugbellen via mijn privénummer.
Het is dus niet de bedoeling om door te verbinden maar om de switch te maken.

En ter herinnering, als ik deze optie de eerste maal aanschafte is dat een calvarietocht van een week geweest, hopelijk is dit morgen 23 juli na 4 dagen opgelost.
Men activere gewoon mijn switchnummer opnieuw, of is dat te makkelijk????😉
Reputatie 3
Badge +1
En last but not least : nu krijg ik ook al kosten aangerekend op dit virtueel nummer van 1,36 euro buiten bundel ????????
Dit nummer kan al 3 à 4 dagen niet meer gebruikt worden ondertussen ???
Reputatie 3
Badge +1
Ondertussen een bericht van wijziging gekregen, waarvoor dank.
Maar ondertussen werkt het nog altijd niet......................

Als ik de bizz switch app open : krijg ik de melding dat ik een abonnement moet hebben.

Maar ondertussen lopen de gebruikskosten wel op...... ???
Reputatie 7
Badge +4
Kan je op je profile dan ook nog even je privé-gsmnr invullen zodat ik zeker ben welke nrs met elkaar verbonden moeten zijn ?

Het is bij Bizz switch de bedoeling dat je klanten enkel je professioneel nr kennen. Je kan de oproepen dan laten toekomen op je privénummer zonder dat je klanten dat weten. Vemits je Bizz switch mobile hebt en dus een connectie tussen 2 gsm-nrs op 1 toestel. Als je terugbelt naar de klant terwijl je bizz switch mobile actief is, wordt je professionele nr weergegeven.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UemAS-CGxOo
http://ap0402.bgc.net/opc/FnDocContent.aspx?Library=BGCDM1%5EA00072&Id=163050004&ObjType=2&Op=Open
Reputatie 3
Badge +1
Kan je op je profile dan ook nog even je privé-gsmnr invullen zodat ik zeker ben welke nrs met elkaar verbonden moeten zijn ?

Het is bij Bizz switch de bedoeling dat je klanten enkel je professioneel nr kennen. Je kan de oproepen dan laten toekomen op je privénummer zonder dat je klanten dat weten. Vemits je Bizz switch mobile hebt en dus een connectie tussen 2 gsm-nrs op 1 toestel. Als je terugbelt naar de klant terwijl je bizz switch mobile actief is, wordt je professionele nr weergegeven.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UemAS-CGxOo
http://ap0402.bgc.net/opc/FnDocContent.aspx?Library=BGCDM1%5EA00072&Id=163050004&ObjType=2&Op=OpenKan je op je profile dan ook nog even je privé-gsmnr invullen zodat ik zeker ben welke nrs met elkaar verbonden moeten zijn ?

Het is bij Bizz switch de bedoeling dat je klanten enkel je professioneel nr kennen. Je kan de oproepen dan laten toekomen op je privénummer zonder dat je klanten dat weten. Vemits je Bizz switch mobile hebt en dus een connectie tussen 2 gsm-nrs op 1 toestel. Als je terugbelt naar de klant terwijl je bizz switch mobile actief is, wordt je professionele nr weergegeven.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UemAS-CGxOo
http://ap0402.bgc.net/opc/FnDocContent.aspx?Library=BGCDM1%5EA00072&Id=163050004&ObjType=2&Op=Open


Ik ken onderhand het principe, werk er als 1 van de eersten mee. Het was toen al een calvarietocht. Ik ken het principe wel. Ik geef mijn privénummer door in mijn profiel.

Ter zijde : het is een prachtig produkt ALS het werkt. En dat deed het tot zaterdagmorgen..
Reputatie 3
Badge +1
Oplossing onderweg?😉
Reputatie 7
Badge +3
Dag jhl,
Er werd een tussenkomst van IT aangevraagd om de activatie van de bizz switch te versnellen. Het ticket nummer heb ik toegevoegd in je profiel.
Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 3
Badge +1
Bijna 16u, nog een dag in het verschiet zonder telefoon?
Reputatie 3
Badge +1
Als klant van EERSTE uren (van de gsm), toen nog met "075" nummer (en Nokia 1610) voel ik mij nu echt in de kou gezet.
Als zelfstandige al 4e dag op rij niet bereikbaar
Hopelijk komt er een serieuze tegemoetkoming van Proximus om dit verlies te compenseren.
Reputatie 3
Badge +1
IT in slaap gevallen aub?

Moeten wij op zoek naar een andere provider of zo? Laat mij weten of ik inlichtingen moet inwinnen bij Telenet of Orange aub !!!! Want ik krijg meer en meer de indruk dat ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Geef toe collega forumleden : ik heb ondertussen meerdere personen aan de telefoon gehad, de commerciële dienst, de technische dienst, de it-dienst, meerdere mails (via forum) gestuurd en gekregen en daar ook van verschillende mensen. Maar niets, niets, niets wijst op een vooruitgang in deze zaak. Al vier tevredenheidsenquetes gehad, maar niets raakt opgelost.

Kan ik eventueel ergens een klacht indienen want ik krijg er spijtig genoeg mijn buik van vol. Men zegt ongevraagd mijn abonnement op, maar niemand kan dit terug activeren. Meer dan 4 dagen later heb ik nog steeds geen telefoon niettegenstaande wij ondernemer/zelfstandige zijn.

Deze avond nog iemand aan de deur gehad die mij de huid heeft volgescholden omdat hij al tienmaal een bericht ingesproken had en ik maar niet terugbelde. Ondertussen staat de teller van ontevreden klanten op "oneindig". Wie gaat dat financieel verlies vergoeden aub? Het is niet leuk dat de mensen u in uw zaak komen de huid volschelden. Mijn Duitse leverancier kan mij telefonisch niet bereiken, het vaste transportbedrijf waarmee wij werken vanuit Duitsland evenmin (de chauffeurs hebben ons nummer), enz...

Echt ontgoocheld ben ik. Maar blijkbaar deert dat de IT-dienst niet. Ik ben maar een nummer in het ganse klantenbestand van Proximus. Dat ik nu blijf of opstap naar een andere provider deert blijkbaar niemand.

De ene dienst schuift de hete aardappel naar de andere door.........

En vooral mijn excuses voor de harde toon, want ik begrijp dat de meeste mensen hun best doen, maar stel u in mijn plaats. Wij verliezen dagelijks geld momenteel 🙄
"Kan ik eventueel ergens een klacht indienen want ik krijg er spijtig genoeg mijn buik van vol. "
Bij de ombudsman van telecom bvb. klik hier
Reputatie 3
Badge +1
Is nog ni mijn bedoeling maar thx vd tip.
Reputatie 3
Badge +1
@ Proximus
u kunt een business klant toch niet zolang in de kou laten staan....§m.a.w. dit is duidelijk voor verbetering vatbaar
indien het werkelijk een probleem is dat "door IT niet snel kan/kon opgelost worden", is er dan geen mogelijkheid meer om op het betrokken (per vergissing) uit dienst gestelde nummer een gesproken bericht te plaatsen waarbij "tijdelijk aan de beller gevraagd wordt een ander tijdelijk nummer te bellen"?

Ik kan het niet beter omschrijven, toch nog iemand die ons standpunt begrijpt.
Reputatie 7
Badge +3
Dag jhl, klachtdossier 42452128 is in behandeling. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Grt, Heidi
Reputatie 3
Badge +1
Dag jhl, klachtdossier 42452128 is in behandeling. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Grt, Heidi
Allemaal goed en wel, waarvoor dank. Maar daarmee werkt het nog niet..........
Reputatie 3
Badge +1
Blijkbaar werkt het nu, maar nu krijg ik een sms van Proximus dat de installatie gebeurde op een ander adres??????????

Switch werkt, maar blijkbaar hebben ze een verkeerd adres ingegeven op de sms. Nummer 26 ipv 26A. Maar ik vermoed dat dit geen invloed zal hebben????

Graag snel reactie aub.
Reputatie 3
Badge +1
Dank u wel HeidiE voor de info.
Ik wacht nog effe af om EUREKA te kraaien.....