Beste,
Afgelopen weekend bestelde ik via jullie site een smartphone met abbonement. Op maandag morgend kreeg ik netjes een mail dat het toestel tussen 19:00 en 22:00 uur geleverd zou worden door Dynalogic. En tot daar ging het goed .
Het leuke aan Dynalogic is dat je hun koerier online kan volgen, dus dat was ik met volle aandacht aan het doen zodat ik de koerier niet zou missen, maar op een gegeven moment kreeg ik een mail 20:30), dat ik niet thuis was dus de levering niet kon doorgaan op maandag. Dat kon dus niet !, ik heb direct gebeld naar de helpdesk van Dynalogic, en een vriendelijke dame kon mij bevestigen dat de chauffeur niet aan mijn deur kon gestaan hebben omdat hij daar volgens zijn GPS tracking niet is geweest….. Dus de dame heeft de chauffeur opgebeld en die zou dan toch binnen het kwartier aan mijn deur staan. Ik dus postvatten aan de straatkant, en 15min. later een mail dat het pakket is afgeleverd aan mij …. duh…….. niet dus. geen koerier gezien en ook voor niets getekend dus.
De dag later kon datalogic bevestigen dat dit ook niet kon, want wederom konden ze zien dat de koerier niet aan mijn deur heeft gestaan (via hun GPS tracking) toch lef hebben he.
En nu is de miserie dus begonnen. Datalogic zou mij snel terug cotacteren (doen ze dus niet), Bpost zegt dat ik Proximus moet zijn… enfin dit gaat een spel worden.
Ik begrijp dat in heel dit verhaal Proximus zijn afspraken heeft nagekomen en netjes gedaan hebben wat ze beloofd hebben, enkel de koerierdienst lijkt niet bekwaam te zijn.
Enfin nu zit ik dus zonder telefoon, maar al wel een lopende abbo van 24maanden. Dit akn niet de bedoeling zijn toch.
Bpost zegt, dat enkel Proximus een case kan opstarten omdat zei de verzender zijn.
Dus bij deze mijn vraag kunnen jullie dit eens uitpluizen, en er a.u.b. voor zorgen dat ik toch mijn toestel kan ontvangen ???
M.v.g.
Davy Verhoeven