Heb op 31/5 iPhone Xs besteld en betaald.Maar heb daar geen bevestigingsmail van gekregen.Door fout in het systeem(tijdens betaling) , kreeg ik melding dat ik het later terug moest proberen.Winkelmandje was wel leeg gemaakt.Het geld is wel van de rekening gegaan.Heb dan op 31/5 gebeld naar klantendienst voor informatie en daar hebben ze een dossiernummer aan gemaakt.38877011.Nadien nog informatie via chat gevraagd.Daar melden ze dat het 10 dagen kan duren.Dit ving ik buiten porportie. Heb die telefoon dringend nodig.Zou zo spoedig mogelijk die telefoon willen ontvangen of men geld terug gestort krijgen.
Vriendelijke groeten
Beantwoord
Bestelling iphone
Beste antwoord door Anonymous
Patrick
Omdat alles moest nagekeken worden door onze financiële dienst, logistieke dienst en de webshop, heeft het even geduurd, mijn excuses hiervoor.
De betaling is teruggevonden, maar door een technisch probleem via de website is het uiteindelijke order niet doorgestroomd naar de logistieke dienst.
Daardoor is er geen bestelling opgemaakt en werd niets geleverd.
Dit is geen oplichting, maar een technisch probleem.
Ondertussen heb ik de aanvraag gedaan om het geld asap terug te storten.
Je zal dit dus op jouw rekening zien verschijnen.
Bekijk origineelOmdat alles moest nagekeken worden door onze financiële dienst, logistieke dienst en de webshop, heeft het even geduurd, mijn excuses hiervoor.
De betaling is teruggevonden, maar door een technisch probleem via de website is het uiteindelijke order niet doorgestroomd naar de logistieke dienst.
Daardoor is er geen bestelling opgemaakt en werd niets geleverd.
Dit is geen oplichting, maar een technisch probleem.
Ondertussen heb ik de aanvraag gedaan om het geld asap terug te storten.
Je zal dit dus op jouw rekening zien verschijnen.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.