Ik zou graag mijn bestelling anuleren omdat ik niet wist dat het direct zou besteld zijn met een paar klikken .
Bladzijde 1 / 1
Ter info: in afwachting dat iemand van het proximus team u hier te woord staat, stuur ik u deze link door
met wat informatie
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_order_trouble_online/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/niet-tevreden-met-uw-online-aankoop.html
>
https://www.proximus.be/nl/id_ar_whybuyon/particulieren/producten/r-orphans/voordelen-van-online-kopen.html
met wat informatie
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_order_trouble_online/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/niet-tevreden-met-uw-online-aankoop.html
>
https://www.proximus.be/nl/id_ar_whybuyon/particulieren/producten/r-orphans/voordelen-van-online-kopen.html
Dag Marwane_b
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.