Skip to main content
Vraag

Account niet gekoppeld aan Pickx

  • 8 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Goede avond,

Sinds vandaag zijn wij Proximus-klant. Nu willen wij graag de Pickx-app aan de praat krijgen, maar dit lukt niet. Onze account zou niet gekoppeld zijn. Graag een oplossing hiervoor. Bedankt!

  • Apprentice
  • 8 augustus 2019
Helaas... Ondanks telefonisch contact met de Proximus helpdesk, geen oplossing. Deze vertelde ons dat hij de account gekoppeld had en na 10 min geduld alles in orde zou zijn.

Slechte ervaring nummer 1.

Martin
  • 8 augustus 2019
best wachten to de mensen van het Proximus team hier morgen terug langskomen op het forum, die dan alle setting in je profiel nog eens kunnen na te trekken en indien nodig aanpassen...

  • Apprentice
  • 9 augustus 2019
Wij zijn sinds maandag klant en kunnen ook niet koppelen ☹️

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 9 augustus 2019
Bij deze in orde gebracht voor SvenB en BERT D V 🙂