Skip to main content
Beantwoord

Account niet gekoppeld aan Pickx


Ik heb een MyProximus account waarbij Proximus TV en Pickx beiden zijn geactiveerd in de instellingen. Mijn account heeft ook de beheerdersrol.

Als ik probeer in te loggen op de Proximus Pickx app (in iOS) dan krijg ik de melding dat mijn account niet is gekoppeld aan Pickx.

Zou iemand me hier mee kunnen helpen?

Alvast bedankt.
Jasper

Beste antwoord door GeertC

We hebben de account opnieuw gekoppeld, kan je het nog eens proberen via de Proximus Pickx app?

Geert
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

21 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 10 juli 2019
Hallo Jasper,
Kan je op je profiel je klantnummer of lijnnummer aanvullen dan kan ik nakijken of je My Proximus account correct gekoppeld is?

Groeten
Geert

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 juli 2019
Dag GeertC,

Bedankt voor het snelle antwoord! Ons klantennummer is bij deze toegevoegd.

Groeten,
Jasper

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • Antwoord
  • 10 juli 2019
We hebben de account opnieuw gekoppeld, kan je het nog eens proberen via de Proximus Pickx app?

Geert

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 juli 2019
Perfect, het werkt! Bedankt voor de supersnelle respons!

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 10 juli 2019
Dat is graag gedaan :)

Geert

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 25 augustus 2019
Hallo,

Ik zit met hetzelfde probleem.... kunnen jullie dit oplossen?

Grtz

Martin
  • 33169 reacties
  • 25 augustus 2019
Ter info: Morgen komen de Proximus medewerkers hier op het forum terug langs om je verder te helpen.

NB: bellen kun je wel tijdens het weekend naar het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk, voor technische problemen.

  • Rising star
  • 16 reacties
  • 25 augustus 2019
hier ook hetzelfde probleem heeft gewerkt in het begin nu niets meer
groeten freddy

Martin
  • 33169 reacties
  • 25 augustus 2019
Zal proximus wel kunnen in orde brengen morgen, en er zijn er nog mer dergelijke problemen zoals daarnet nog iemand > klik hier

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 26 augustus 2019
@stevedgent93 je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel aub, dan kijk ik je account eens na.

@freddy_059 je account is nu correct gekoppeld, kan je eens opnieuw uittesten op de pickx app?

Groeten
Geert

  • Rising star
  • 16 reacties
  • 26 augustus 2019
freddy_059 schreef:
hier ook hetzelfde probleem heeft gewerkt in het begin nu niets meer
groeten freddy

  • Rising star
  • 16 reacties
  • 26 augustus 2019
Hallo Geert dank u alles werkt terug 👍👍👍

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 26 augustus 2019
klantnr toegevoegd 😉

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 26 augustus 2019
stevedgent93 schreef:
klantnr toegevoegd ;-)


We hebben de account opnieuw gekoppeld, kan je de app even uittesten?

Geert

  • Rising star
  • 16 reacties
  • 26 augustus 2019
GeertC schreef:
@stevedgent93 je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel aub, dan kijk ik je account eens na.

@freddy_059 je account is nu correct gekoppeld, kan je eens opnieuw uittesten op de pickx app?

Groeten
Geert

  • Rising star
  • 16 reacties
  • 26 augustus 2019
Dikke merci 👍

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 26 augustus 2019
Het werkt! Tnx!

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 26 augustus 2019
Graag gedaan! ☺️

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 29 oktober 2019

Hallo, Ik heb hetzelfde probleem.. “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 29 oktober 2019

Kurt,

 

Kan je dit nu even proberen aub?


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 29 oktober 2019

Yess !! Thanks..wat een snelle service. Top