beste , ik heb 2 december een aanvraag gedaan voor de epic combo met een toestel tegen de prijs van 69 , ik heb toen de ps4 gekozen.
ik heb er ook een gsm abbonement bijgepakt hier had ik de iphone 11 bij gekozen voor 99euro en dataphone 25.
ik had hier toen ook 168 euro voor betaald, ik kreeg een bevestiging na de betaling dat de toestellen geleverd gingen worden op 3 december.
er staat een track en trace bij deze link, als ik deze open vind bpost niets.
ik ben 5 december naar de winkel gegaan en heb eens gevraagd of zei niets meer konden vinden.
ze vonden dus ook niets , geen enkele order ofzo terwijl deze wel degelijk betaald was dus moest ik gewoon hebben blijven wachten zou er nooit iets aan gebeurt zijn.
ze hebben mij het advies gegeven in de myproximus app proberen in contact te komen door te chatten want telefonisch graak je zelfs al niet door die menu’s van 100 verschillende keuzes.
ik ben dan via die myproximus app in contact kunnen komen en daar wisten ze mij te zeggen dat de achterliggende diensten mijn case gingen behandelen en zo snel mogelijk iets gingen laten weten.
mijn vraag is vooral wat is zo snel mogelijk?
ik lees hier verschillende dingen op het forum van mensen die al verschillende keren in contact zijn gekomen maar nogsteeds zijn aan het wachten.
voor mij is het simpel ik ga nog even wachten, maar als dit binnen dit en 2 weken niet in orde is annuleer ik mijn bestelling en ga ik gewoon naar telenet.
mvg