Bij de aankoop van mijn abonnement, had men mij beloofd dat er snel glasvezel zou komen in mijn straat (centrum brussel, vlakbij de grote markt).
Dit was een doorslaggevend argument om te opteren voor jullie diensten (ergens januari).
Effectief een maand later, zijn ze in onze straat en in mijn appartementsgebouw vanalles komen doen ivm glasvezelverbinding (Nederlandse subcontractors als ik me niet vergis). De leidingen lijken er te liggen.
Intussen zijn we juni, en ik heb steeds geen glasvezelverbinding. Het internet waar ik momenteel op zit is gewoon niet werkbaar (ben zelf werkzaam in IT).
Zeer, zeer frustrerend....
Dus de vraag is: waar blijft die verbinding?
PS:
Ik heb me reeds geïnformeerd bij een van jullie diensten (het nummer 0800 33 007), maar nog minder info gekregen dan wat ik gezien heb (en eerlijk gezegd een robot is zelfs klantvriendelijker)
PPS:
Proximus heeft zelfs een buurtfeest gesponsord ter promotie van de glasvezel. Hoeveel promotie kunnen jullie maken zonder dat er effectief iets gebeurt?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.