Beantwoord

Waarom komen "de Nieuwsbrieven" van de Standaard niet meer op mijn emailadres ?

  • 1 March 2018
  • 9 reacties
  • 285 Bekeken

Reputatie 2
  • Rising star
  • 18 reacties
Vraag : waarom komen de “ Standaard Nieuwsbrieven” niet meer op mijn emailadres ?

Een drietal weken terug werd mijn emailadres geschrapt bij Proximus.
Jullie hebben dit enkele dagen later op correcte wijze terug geactiveerd. Waarvoor dank !
Er blijft echter één probleem onopgelost :
De “ Nieuwsbrieven van de Standaard” worden niet meer ontvangen op mijn emailadres.
Ik heb reeds verschillende keren contact gezocht met de klantendienst van de Standaard ,
zowel bij mail als telefonisch en ik heb mijzelf zelfs opnieuw ingeschreven : niets helpt en ik
ontvang nog steeds geen “ Nieuwsbrieven”.
Vandaag heeft de klantendienst mij (uiteindelijk ) laten weten dat “ bij hen “ alles OK is en
dat mijn inschrijving op de Nieuwsbrieven correct is geregistreerd.
Zij denken dat ingevolge de vorige schrapping van mijn e-mailadres misschien een blokkering
van het verzendadres van “de Standaard Nieuwsbrieven” bij Proximus nog actief is , zodat
het versturen van de Nieuwsbrieven niet kan doorgaan ; ofwel dat een of andere blokkering
van mijn emailadres door Proximus de oorzaak van het niet-ontvangen kan zijn.
Kunnen jullie dat eens nazien en eventueel corrigeren ? Waarvoor bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten,
André.
icon

Beste antwoord door ElsJ 2 March 2018, 16:20

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
ADEP kan u via onderstaande link het emailadres doorgeven waar het over gaat ? Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 2
Beste Els ,
Het betreft emailadres : [...]@skynet.be
Succes en bedankt,
André.
Reputatie 7
Badge +3
ADEP gelieve ons via onderstaande link te antwoorden. Heeft u u spamfolder al eens bekeken? Zitten ze daar toevallig niet in? Gebruikt u een emailprogramma of gewoon via webmail?Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 2
Beste Els,
Ik gebruik het emailprogramma van Proximus Skynet.be
De nieuwsbrieven zitten niet in spam.
Dank voor de snelle reactie.
Groeten,
André.
Reputatie 7
Badge +3
ADEP en zitten ze ook niet in de folder ongewenst of reclame? Groeten Els
Reputatie 2
Beste Els,
Nee hoor niet in folder ongewenst noch in trash.
Maar raar maar waar, ik heb zojuist een mail van " de Standaard Economie " ontvangen, maar ik weet hiermee niet zeker of deze via " de nieuwsbrieven " komt ( de nieuwsbrief heet in hun website " Biz update " , maar what's in a name ? ) of als dit gewoon een afzonderlijke mail is .
Als ik vanavond de nieuwsbrief " update laat " of " ds Avond " ontvang, laat ik je dat zeker weten , want dat zou betekenen dat het probleem toch bij hen zat en zij dit nu toch hebben opgelost , tenzij het door jouw toedoen toch "met bravoure" in orde is gebracht.
In alle geval hartelijke dank voor de geleverde inspanningen en ik laat je vanavond nog weten of het probleem nu van de baan is of niet.
Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten,
André
Reputatie 7
Badge +3
ADEP ik wou dat ik iets gedaan had waardoor je probleem van de baan is maar dit is niet het geval! We wachten in spanning vanavond af of je de nieuwsbrief al dan niet aankrijgt . Hou ons alleszins op de hoogte. Groeten Els
Reputatie 2
Beste Els,
De Nieuwsbrieven komen opnieuw toe !!! Probleem opgelost.
Al lig jij niet onmiddellijk aan de basis van de oplossing ( zoals je zelf zegt ) wil ik je toch nog eens flink bedanken voor de inzet waarmee je mijn probleem hebt opgevolgd.
Het is altijd fijn te weten dat "iemand" zich voor je inzet om tot een oplossing te komen. Die " iemand " was jij deze keer. Het was een plezier om met jou samen te werken.
Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten,
André.
Reputatie 6
Badge +4
Goed om te horen, alvast een prettig weekend!

Reageer