Een drietal weken terug werd mijn emailadres geschrapt bij Proximus.
Jullie hebben dit enkele dagen later op correcte wijze terug geactiveerd. Waarvoor dank !
Er blijft echter één probleem onopgelost :
De “ Nieuwsbrieven van de Standaard” worden niet meer ontvangen op mijn emailadres.
Ik heb reeds verschillende keren contact gezocht met de klantendienst van de Standaard ,
zowel bij mail als telefonisch en ik heb mijzelf zelfs opnieuw ingeschreven : niets helpt en ik
ontvang nog steeds geen “ Nieuwsbrieven”.
Vandaag heeft de klantendienst mij (uiteindelijk ) laten weten dat “ bij hen “ alles OK is en
dat mijn inschrijving op de Nieuwsbrieven correct is geregistreerd.
Zij denken dat ingevolge de vorige schrapping van mijn e-mailadres misschien een blokkering
van het verzendadres van “de Standaard Nieuwsbrieven” bij Proximus nog actief is , zodat
het versturen van de Nieuwsbrieven niet kan doorgaan ; ofwel dat een of andere blokkering
van mijn emailadres door Proximus de oorzaak van het niet-ontvangen kan zijn.
Kunnen jullie dat eens nazien en eventueel corrigeren ? Waarvoor bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten,
André.
Beste antwoord door ElsJ
Bekijk origineel