Wij zijn net overgegaan van telenet naar proximus maar myproximus werkt niet naar behoren.
Elke verandering van mijn producten die ik wil doorvoeren lukt niet met de volgende melding:
Uw bestelling is in behandeling
Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.
Ik heb niets gedaan of besteld dus er is iets mis.
Is er iemand die iets gelijkaardig heeft gehad?
mvg
Michel
Beantwoord
Uw bestelling is in behandeling
Beste antwoord door KoenN
Dag Michel,
Ik zie dat uw dossier in behandeling is en mijn collega's proberen dit zo vlug mogelijk in orde te brengen.
Mvg, Koen
Bekijk origineelIk zie dat uw dossier in behandeling is en mijn collega's proberen dit zo vlug mogelijk in orde te brengen.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.