Skip to main content
Beantwoord

Uw bestelling is in behandeling...

  • 13 januari 2018
  • 6 reacties
  • 823 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Beste,
Op 1 december hebben ze alles geïnstalleerd bij mij (digitale TV en internet).
Alles is correct en zeer snel geïnstalleerd door Bart. (Alles werkt perfect!)

Vervolgens heb ik op 26 december de Tv-optie 'Belgisch voetbal' bestelt, waar ik even daarna een bevestigingsmail van heb ontvangen dat deze optie binnen de 24 uur geactiveerd zou worden.

Het is vandaag 13 januari en er is nog steeds niets veranderd!

Als ik ga kijken bij MyProximus>Mijn Producten>Tv krijg ik onderstaande tekst te zien waardoor ik niets anders kan bestellen/activeren of verwijderen/deactiveren.

Uw bestelling is in behandeling
Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.


Het is nu al zo lang aan het aanslepen en ik begin het stilaan beu te worden!

Wanneer kan ik verwachten dat dit in orde gaat komen?!

Mvg

Beste antwoord door ElsJ

Dag Olti,

ik heb uw vraag doorgegeven naar onze mensen. Van zodra wij antwoord krijgen, houden we u op de hoogte. Groeten Els
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 13 januari 2018
Dag Olti,

ik heb uw vraag doorgegeven naar onze mensen. Van zodra wij antwoord krijgen, houden we u op de hoogte. Groeten Els

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 13 januari 2018
Dank u wel Els!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 februari 2018
Ik heb net hetzelfde probleem maar dan op mijn GSM. Klant geworden op 4/12/2017 en nog altijd niet opgelost. Dossier zit nu bij de klachtendienst. Ze zouden het oplossen en sloten op 19/1/2018 mijn klacht af. Ik moest 14 dagen geduld hebben. We zijn nu 14 dagen verder. Wat denk je? Het is nog altijd niet opgelost. Ik kan geen enkele optie selecteren. Kan zelfs mijn favoriete app niet instellen. Dat wordt dus de ombudsdienst en FOD Economie voor een klacht. Dat is hetzelfde als iets kopen dat niet werkt en niet willen/kunnen herstellen. Niet content.

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 3 februari 2018
MarcV, bezorg je ons via deze link even je klantnummer, zodat we dit verder voor je kunnen (laten) nakijken? Bezorg misschien ook meteen het dossiernummer van je klacht.

  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 22 februari 2018
Zelfde probleem hier, welke termijn is er op een bestelling, uit bestelling te zetten?

pinophai
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 114 reacties
  • 7 juli 2018
Staat bij mij ook dagenlang zo, kijken jullie ook ff na aub?

Mvg, Guido

Reageer