Hoi,
Sinds gisteren heb ik een hele trage verbinding, Netflix wil amper mee, YouTube wil niet bufferen, en websites laden heel traag. Even een speed test gedaan deze morgen en kwam amper uit op 1Mbps down, 24Mbp up. Modem herstart, daarna 4Mbps down, 24Mbps up. Normaal moet ik rond de 98Mbps down zitten (150Mbps op de modem maar mijn interne netwerk switches gaan maar tot 100Mbps). Speedtest uitgevoerd rechtstreeks op de wifi van de modem: zie bijlage.
MyProximus gecheckt en ik zit nog maar op 50% van mijn maandelijks volume. Ik vermoed een ander probleem? Kan er iemand helpen aub?
Verbingingsprofiel op Fiber Brownfield.
FCID=101245489330, CDB=615269024 (Proximus Ambassador, perid 092460)
Laatste factuur te betalen voor 8 okt is betaald.
Groetjes.
Beantwoord
Sinds gisteren heel trage verbinding
Beste antwoord door Martin
Het zag er inderdaad naar uit dat het zoiets was maar de aanduidingen van je volume zullen inderdaad niet kloppen dan, er is weer werk aan de winkel voor de mensen van Proximus.
Maar zoals ik al aangehaald heb indien van hen op de lange duur niet gereageerd wordt hier een privĂ©bericht sturen of desnoods via de helpdesk 080022800 op als je op de support pagina gaat van proximus komt er ook een chat venster open âŠ.enfin ik probeer je maar ondertussen wat verder te helpen in de mate ik dat natuurlijk maar kan ...
Bekijk origineelMaar zoals ik al aangehaald heb indien van hen op de lange duur niet gereageerd wordt hier een privĂ©bericht sturen of desnoods via de helpdesk 080022800 op als je op de support pagina gaat van proximus komt er ook een chat venster open âŠ.enfin ik probeer je maar ondertussen wat verder te helpen in de mate ik dat natuurlijk maar kan ...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.