Scarlet

  • 15 September 2017
  • 33 reacties
  • 9517 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Hopelijk heb je daar dan uiteindelijk meer succes en service !
Je krijgt wel antwoord maar grote maar ! als er bv problemen/storingen zijn ergens op de verbinding, dan mag je niet vergeten dat het onderhoud/herstelling van DSL infrastructuur nog altijd voor Proximus is en dit geldt ook voor andere OLO's die eveneens van Proximus hun DSL infrastructuur gebruik maken.
Reputatie 7
Badge +4
@Keoky

Uiteraard is niet enkel de DSL infra bij Scarlet, ook al de rest is van Proximus maar dat weet je waarschijnlijk wel

Vraagje: waar heb je die 1/2 prijs ergens gevonden?
Uiteraad voor diegenen die het weten, want toch zijn er nog altijd veel die het niet weten (te zien aan reacties op sociale media enz..) , maar Keoky zal het zeker wel weten (je moet hem niet onderschatten 😉 )was trouwens niet aan hem persoonlijk gericht maar voor ieder die het wil lezen en het ook nog niet zou weten.
die halve prijs zal wel niet voor alles te samen zijn ivgm prox 😄
Reputatie 7
Badge +4
@Keoky

Wat bv. mobiel betreft ben je "appelen met peren" aan het vergelijken (ok 15,99 versus 13, niet 😎
Wat heb je daar nu allemaal in je Pack bij Scarlet?
Ik al +25 jaar tevreden Scarlet-klant, mét een Proximus-tv abonnement, maar daarbij zijn er véél minder zenders te ontvangen. Zo missen wij o.a. MENT TV & maar ook duitse zenders als ZDF. Ik surf dagelijks, en wij kijken tv (met beperkte zenders), hebben ook één 8€ Scarlet GSM-abonnement, en daarnaast heb ik een Proximus-GSM-abonnement met oplaadkaart (+-15 €) per maand. Ik wil graag STOPPEN MET SCARLET, maar heb volgende problemen : 1) Ik heb zoveel bestaande logins waarbij mijn emailadres bekend is als xxxxx@scarlet.be . Gaat dit mij niet maanden lang problemen geven, bij logins, of berichten die ik niet meer ga ontvangen wegens foutief emailadres ??? 2) Wij mankeren tijdens vakantie een hotspot of Fonspot >>> Ik wil veranderen, maar weet ook niet te kiezen uit de honderden "packs" die PROXIMUS (of Telenet) te bieden heeft, en had graag enkele reacties op mijn aangehaalde problemen hierboven ! DANK BIJ VOORBAAT voor mensen die met ervaring ! PS. Wij abonneerden ons voor Trio Scarlet abonnement van 39€, maar betalen nu een laatst nog 60€ (incl.8€ Scarlet GSM) excl.Proximus oplaadkaart, dus 60+15= 75€. Ook reacties per email zijn welkom : jp14078@scarlet.be

Reageer