Ook eerst geprobeerd de S9+ te bestellen via de webshop. Omdat dit niet lukte, naar het dichtstbijzijnde proximus center gegaan. Daar vertelde een medewerker dat dit niet kon omdat ik eerst de restwaarde van mijn vorige gsm (S7) moest afkopen, wat ik ook gedaan heb. Van zodra mijn nieuw abonnement actief zou zijn ging het wel lukken om de S9+ te bestellen. Wat dacht je? Noppes.
Dan maar contact opgenomen met een biss expert, die zei dat het inderdaad wel kon maar dat je een trucje moest toepassen door "join" als operator te selecteren. online betaald en bevestiging ontvangen met de vermelding "reeds betaald". 3 dagen later ging iemand contact met me opnemen. Uiteraard niemand gehoord. Na 7 dagen dan maar zelf contact opgenomen met de "webshop helpdienst ", waar iemand mij doodleuk antwoorde dat mijn bestelling niet kon doorgaan omdat join was aangeduid en mijn geld ging teruggestort worden. Verder vertelde ze me dat ik ook niet de enige was! Proximus, was het eigenlijk de bedoeling om de S9 en S9+ wel aan bestaande klanten te verkopen?? Moeten jullie de vaste klanten nu echt zo behandelen? Trouw beloont dus duidelijk niet.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.