Beantwoord

Rood lampje internet bij de game Call of duty WW2

  • 7 November 2017
  • 42 reacties
  • 1459 Bekeken


Toon eerste bericht

42 reacties

En langs hun forum zou daar niks te vinden zijn !
https://community.callofduty.com/t5/Call-of-Duty-Community/ct-p/callofduty


heb ik ook reeds afgelopen. snap het totaal niet dat ik het heb en mijn schoonbroer ook. nu plots.
moeten er toch nog mensen zijn
't inderdaad daarom dat ik ook voorstelde om eens een privébericht te sturen omdat ik ook dacht er moeten er dan mss toch meer zijn die dit probleem melden aan Proximus?

Net zoals er hier op het forum massaal gereageerd hebben met het probleem van Destiny2 met de bbox3 van technicolor.
geen van aangeboden oplossingen werkt. ik en mijn schoonbroer blijven dezelfde problemen hebben. blijkbaar zijn wij niet de enigen... er zijn er van over heel België die met dezelfde problemen kampen. Snap enkel niet dat het niet alle proximus-gebruikers overkomt....
puur bij die ene game...
het zou niet mogen é.
het rare is dat we het met andere games niet hebben... en bij proximus weten ze ook geen raad.... voel me effen in de kou gelaten
is er geen tool om zoiets te loggen???
Kunnen ze ook naast het forum ook via proximus op twitter en Facebook ook als privébericht mogelijk, dit wordt dan aan de betrokken dienst doorgegeven.
op proximus twitter en Facebook vindt ik niet veel terug ze martin
Beste ThomasP,

Ik heb net hetzelfde probleem met mijn modem op ps4.
Kan jij me mss helpen hiermee?
Ik heb privebericht gestuurd naar sven vandroeme, die dit probleem ook had.
Hij heeft een nieuwe modem gekregen en het probleem is opgelost blijkbaar.
Wat moet ik hiervoor doen?
Alvast bedankt,
David Schockaert
Hallo KimB,

Hartelijk bedankt voor deze info.
Zou het daarmee eindelijk opgelost zijn denk je?

Heb al verschillende berichten hiervoor gestuurd hoor (klachten)
Omdat ik via telefoon niet geholpen kon worden.
KimB,

Dus als ik het goed begrijp heb jij nu op dit moment die software update uitgevoerd op mijn modem, een bbox3V?
Ik heb hetzelfde probleem als voorgaand genoemd.
Is deze update algemeen gebeurd of enkel bij de mensen die bekend stonden die dit probleem hadden?
Kheb al enkele malen gebeld naar de klantendienst, deze hebben al enkele dingen aangepast maar kheb nog steeds dit probleem.
Bedankt voor de rappe respons!
Best ThomasP zou u die update ook bij ons kunnen uitvoeren ? Mijn zoon speelt ook op zijn ps4 ww2 en heeft hetzelfde probleem. Groeten en dank bij voorbaat.
Beste, laat u iets weten wanneer de update is toegepast of op welke manier kom ik dat te weten ?
De modem is zonet zelf volledig uitgegaan en is nu terug opgestart.
Laatste poging voor ik proximus buiten smijt.. Kan er aub een update gedaan worden op mijn modem zodat ik langer als 30 min kan spelen? 3x gebeld niemand helpt mij, mails gestuurd waar niet op geantwoord word... waar betaal ik zelfs voor??
Is deze update ergens af te halen?
Bij ons valt ook steeds de verbinding(internet en tv) weg bij het spelen van ww2.
Tijdens een potje Call of duty WW2 (met kabel), vlieg ik er plots volledig uit


Hier van hetzelfde...ik ga eens letten op da rode lampje, maar waarschijnlijk zal da ook wel zo zijn

Pleas help me!!

Reageer