Beantwoord

Proximustv met safari

  • 3 April 2018
  • 6 reacties
  • 442 Bekeken

Waarom kan ik op mijn Macbook proximustv nog steeds niet bekijken met safari HTML5, zoals de meeste video streaming sites dat wel kunnen ? Wanneer wordt dit verholpen ?
icon

Beste antwoord door Jimmy O 3 April 2018, 14:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Via deze link kan je zien welke configuraties compatibel zijn. Groeten, Jimmy
Sorry Jimmy dit was mijn vraag niet. Ik heb via dit forum gemerkt dat OS X met safari soms wel werkt, alhoewel safari niet in jouw lijst voorkomt, maar dan wel met de silverlight plug-in, die hopeloos verouderd is en ik niet wens te installeren. Ik heb ook gelezen dat een HTML5 versie zou in ontwikkeling zijn. Ik herhaal dus mijn vraag: wanneer kan ik die verwachten ?
Reputatie 6
Badge +3
Er is daar nog niks over bekend vandaar dat ik je enkel deze info kon meegeven.
Ik vind dit zeer vreemd aangezien Chrome wel werkt zonder de silverlight plugin en dus gewoon in HTML5. Ik wens ook geen Chrome of firefox te gebruiken. Dit is eigenlijk gewoon het negeren van een groot platform.
voor opnames werkt chrome ook niet, dan moet je weer IE gebruiken!
Ja en safari blijft verwijzen naar die silverlight plug-in die al jaren verouderd was. Het was een kwestie van tijd voor dit ging gebeuren. Ik vind dit eigenlijk maar zeer zwak van Proximus om dit zo op zijn beloop te laten zonder actief bezig te zijn met over te gaan naar html5. En nu maanden nadat er zich effectief een probleem voor doet met een plug-in die al jaren voordien niet meer ondersteund werd is er nog steeds geen oplossing. Erg jammer...

Reageer