Deze ochtend werkt geen enkel tv kanaal , decorder meerdere keren heropgestart geen verandering of verbetering,tv beeld is verstoord ,geen geluid en overal kleurtjes maar geen beeld.
hier ook zo maar nu gewoon zwart scherm. verbinden lukt maar direct erna komt er op dat er een onverwacht probleem is en geen verbinding. bellen lukt inderdaad niet, er is zogezegd niemand aanwezig
Bij ons zelfde probleem, decoders herstart, verwisseld, en altijd maar blokjes op het scherm, modem paar keer opnieuw opgestart maar probleem blijft aanhouden.
technische dienst niet beschikbaar.
4g werkt ook niet meer.
mij hebben ze gezegd dat het in de loop van de dag ging opgelost zijn. moest het tegen deze avond nog niet gaan en ik ben ongerust mag ik altijd eens terugbellen. dit was het antwoord na 20 minuten muziek gehoord te hebben 😞
Wij hebben geen internet meer sinds VORIGE VRIJDAG !!!!! Dus geen telefoon, tv niets
Hebben een voorlopige decoder geplaatst zodat ik, als zelfstandige toch beetje zou kunnen werken
Telefoon doorschakelen naar mijngsm is niet gebeurd (ook al heb ik daarvoor twee keren gebeld)
Decoder kan elke moment uitvallen want ik weet niet hoeveel GB ze erop gezet hebbeb (was zondagavond al opgebruikt)
Blijkbaar snappen ze bij Proximus niet dat je als zelfstandige echt afhankelijk bent van telefoon en internet.
Dame nr 7 bij de technische dienst was de grappigste :’ ja maar mevrouw, heb je wel je facturen betaald’.
Daarna was mijn geduld op
Gerda, kan je ons via een privé bericht even je gegevens doorsturen? Dan kan ik het even voor je nakijken. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
herstellen kan toch zo lang niet duren of heb ik het mis. het was al zo toen mijn man naar zijn werk vertrok, dit was 3u vannacht en nog steeds niets opgelost
Hallo,
Er zijn inderdaad problemen met Proximus TV in delen van Oost- en West-Vlaanderen. Onze technische teams zijn er volop mee bezig.
Mvg,
Volgens de recentste info ter onze beschikking is de situatie terug aan het normaliseren. Indien klanten tijdens de storing een reboot van hun decoder hebben uitgevoerd, krijgen ze mogelijks een SYS1 error bericht. In dat geval dient de decoder nogmaals te worden gereboot. Met onze excuses voor de overlast.
Groeten,
Wim
Idem hier (regio Gent): vanaf 1 uur vannacht tot ongeveer 08.15 vanmorgen - enkel de radiozenders waren nog beschikbaar.
Dus wij weer met z'n allen totaal onnodig alle onderdelen herstarten en resetten!
Er zou toch een manier moeten zijn om de gebruikers te laten weten dat het probleem bij Proximus ligt (en dat het dus niet aan onze installatie ligt). Dat zou ons heel wat frustatie besparen.
Anneke, momenteel is er een algemeen probleem. Onze IT dienst gaat alles in het werk stellen om te zorgen dat het probleem zo snel mogelijk terug van de baan is. Grtjs, Charlotte.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.
Proximus gebruikt cookies
Proximus installeert cookies om het gebruik van haar websites te analyseren, om je surfervaring te verbeteren en om de inhoud en de advertenties op haar websites beter af te stemmen op je mogelijke interesses. Ook partners met wie Proximus samenwerkt kunnen via de Proximus websites advertentiecookies installeren om je op andere websites en sociale media advertenties te tonen die relevant kunnen zijn voor jou. Hou er rekening mee dat als je bepaalde cookies blokkeert, het de correct werking van de website kan verstorenCookiebeleid