Skip to main content
Vraag

Proximus tv storing


Christophe cat
Deze ochtend werkt geen enkel tv kanaal , decorder meerdere keren heropgestart geen verandering of verbetering,tv beeld is verstoord ,geen geluid en overal kleurtjes maar geen beeld.

19 reacties

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 maart 2018
hier ook

Christophe cat
Technische dienst neemt niet op bij het telefoneren, dat zegt genoeg

hier ook zo maar nu gewoon zwart scherm. verbinden lukt maar direct erna komt er op dat er een onverwacht probleem is en geen verbinding. bellen lukt inderdaad niet, er is zogezegd niemand aanwezig

Christophe cat
Technische dienst is 24/7 beschikbaar, duidelijk niet

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 maart 2018
Hier ook kmoet dus blijkbaar niet proberen bellen dt hebben jullie al gedaan

aan het bellen maar al 5 minuten een muziekje 😞 ik veronderstel dat iedereen aan het bellen is...

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 maart 2018
Hier ook geen tv.... hamme....

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 maart 2018
Bij ons zelfde probleem, decoders herstart, verwisseld, en altijd maar blokjes op het scherm, modem paar keer opnieuw opgestart maar probleem blijft aanhouden.
technische dienst niet beschikbaar.
4g werkt ook niet meer.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 maart 2018
hier ook, gebeld, blijkbaar kunnen er problemen zijn met de diensten.... hoe ,wat , hoelang ?????

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
  • 22 maart 2018
Hallo,
Er zijn inderdaad problemen met Proximus TV in delen van Oost- en West-Vlaanderen. Onze technische teams zijn er volop mee bezig.
Mvg,

Martin
  • 33312 reacties
  • 22 maart 2018
Zie ook > http://allestoringen.be/problemen/proximus

mij hebben ze gezegd dat het in de loop van de dag ging opgelost zijn. moest het tegen deze avond nog niet gaan en ik ben ongerust mag ik altijd eens terugbellen. dit was het antwoord na 20 minuten muziek gehoord te hebben 😞

Wij hebben geen internet meer sinds VORIGE VRIJDAG !!!!! Dus geen telefoon, tv niets
Hebben een voorlopige decoder geplaatst zodat ik, als zelfstandige toch beetje zou kunnen werken
Telefoon doorschakelen naar mijngsm is niet gebeurd (ook al heb ik daarvoor twee keren gebeld)
Decoder kan elke moment uitvallen want ik weet niet hoeveel GB ze erop gezet hebbeb (was zondagavond al opgebruikt)

Blijkbaar snappen ze bij Proximus niet dat je als zelfstandige echt afhankelijk bent van telefoon en internet.
Dame nr 7 bij de technische dienst was de grappigste :’ ja maar mevrouw, heb je wel je facturen betaald’.
Daarna was mijn geduld op

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 22 maart 2018
Gerda, kan je ons via een privé bericht even je gegevens doorsturen? Dan kan ik het even voor je nakijken. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

herstellen kan toch zo lang niet duren of heb ik het mis. het was al zo toen mijn man naar zijn werk vertrok, dit was 3u vannacht en nog steeds niets opgelost

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
  • 22 maart 2018
Wim schreef:
Hallo,
Er zijn inderdaad problemen met Proximus TV in delen van Oost- en West-Vlaanderen. Onze technische teams zijn er volop mee bezig.
Mvg,

Volgens de recentste info ter onze beschikking is de situatie terug aan het normaliseren. Indien klanten tijdens de storing een reboot van hun decoder hebben uitgevoerd, krijgen ze mogelijks een SYS1 error bericht. In dat geval dient de decoder nogmaals te worden gereboot. Met onze excuses voor de overlast.
Groeten,
Wim

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 maart 2018
Hier terug tv 😃

anneke 17066
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 56 reacties
  • 22 maart 2018
Idem hier (regio Gent): vanaf 1 uur vannacht tot ongeveer 08.15 vanmorgen - enkel de radiozenders waren nog beschikbaar.
Dus wij weer met z'n allen totaal onnodig alle onderdelen herstarten en resetten!
Er zou toch een manier moeten zijn om de gebruikers te laten weten dat het probleem bij Proximus ligt (en dat het dus niet aan onze installatie ligt). Dat zou ons heel wat frustatie besparen.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 22 maart 2018
Anneke, momenteel is er een algemeen probleem. Onze IT dienst gaat alles in het werk stellen om te zorgen dat het probleem zo snel mogelijk terug van de baan is. Grtjs, Charlotte.