Beantwoord

Proximus TV applicatie / MyProximus

  • 23 February 2017
  • 58 reacties
  • 1774 Bekeken


Toon eerste bericht

58 reacties

Beste,
Deze avond heb ik Myproximus aangemaakt om op deze manier proximusTV op de laptop kan installeren, maar via de website staat er dat ik deze optie nog moet activeren.
In deze topic zie ik dat soms iets van 48uur te wachten, klopt dit of moet ik gewoon nog iets activeren?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Reputatie 2
Hier ook hetzelfde probleem.... Kunnen jullie dit koppelen aan onze beide e-mailadressen (hotmail en gmail). Zou weet ik zeker dat het lukt. >24u geleden werd onze Proximus TV geïnstalleerd, gisteren.
Alvast bedankt.
Bij mij werkt dit ook niet.
Op myproximus staat bij tv applicatie : binnekort beschikbaar.
Ondertussen staat het er al bena een maand.
Help mijn app op smartphone voor tv doet het ook niet.
Alvast bedankt An
Beste,

Dit lukt nu inderdaad.
Bedankt.

mvg,
Diederik
ik heb net hetzelfde probleem.

Ze hebben me verteld dat dit 48u zou duren eer het geactiveerd is, maar die 48u die allang om.
heb helpdesk gebeld, ze hadden ze gezegd dat ik de adapter van de modem 5sec moest uitrekken en drn weer insteken.

Nog steeds niet gelukt.

Zou u me ook aub kunnen helpen??

alvast bedankt!!

mvg
Reputatie 5
Badge +4
Graag gedaan fabri 🙂

Mvg, AM
Bij mij helaas hetzelfde probleem.. Kan u mij ook even helpen aub?
Alvast bedankt!

Reageer