Beantwoord

Proximus tv app werkt niet meer



Toon eerste bericht

80 reacties

? heb jij meer geluk dan ik. Hier werkt het nog niet
Werkt nog steeds niet.
Kan inloggen maar geraak nu zelfs niet meer in het menu.
Melding: de accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe de app te gebruiken. Gelieve na te kijken of product proximus tv applicatie geactiveerd is in de website my proximus.
TV app werkt ook bij mij niet, heb 3 toestellen, 2 x tablet en android telefoon
Probleem sinds zaterdag 31/03 , kan app openen , programma selecteren maar de " 3 puntjes " blijven maar komen , programma start niet, na +/- 30 seconden stoppen " 3 puntjes " zonder foutmelding ...
Reputatie 3
Badge +1
Sorry jongens
Hier alles nog werkend
Is er al een oplossing gevonden dit probleem?????
Onze proximus tv-app werkt al enkele dagen niet meer zoals het hoort op onze tablet. We kunnen geen opnames en live tv bekijken. Wanneer we ergens op klikken komen er 3 bolletjes "wachten". We hebben gisteren (dinsdag) bijvoorbeeld het programma "topdokters" op vier opgenomen, maar kunnen dit niet bekijken op de app.

Hopelijk wordt dit probleem snel opgelost!
Beste,
De app herinstalleren heeft nog steeds niets opgelost op mijn tablet zoals u hier kan lezen.
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/de-nieuwe-proximus-tv-app-44100
Met vriendelijke groeten,
Jacques
Neen, nog steeds dezelfde melding.
De chromecast functie van de Windows 10 ProximusTV-app werkt niet meer na opnieuw installeren?
Hallo Thomas,
Ik heb in het begin vd topic alles duidelijk beschreven (ben auteur). Kan geen live en geen opgenomen programma's bekijken.Mijn toestellen zijn allemaal samsung.
2 dagen geleden kon ik nog in het menu geraken maar sinds de herinstallatie kan ik ook dat niet meer.

Bedankt Frank
Dag Thomas,
Momenteel geraak ik zelfs niet meer in het hoofdmenu.
Inloggen lukt. Geeft dan een melding (zie vorige reactie)
Ik wou in het weekend naar sporza kijken op mijn tablet maar dat lukte niet. De 3 bolletjes blijven maar lopen. Opnames heb ook geprobeerd te bekijken van verschillende datums maar dat lukt ook niet.
Ik kan gewoonweg niets bekijken!

mvg Frank
Hey, ik heb de app ook net terug verwijderd en geïnstalleerd maar zonder resultaat. Ik kan niks bekijken (geen opnames of ook niet gewoon naar een zender), zodra ik op iets klik komen de 3 puntjes en deze blijven eindeloos draaien. Toestel: Samsung tablet 7inch
Hoi, voorbeeld zender 30 Sporza: Scheldeprijs , voorbeeld opnames: nachtraven opname van gisteren om 18u30 op Ketnet.
Voor de zenders: issues is voor elke zender, en voor de opnames: issues is voor elke opname
Vriend kan hier drie dagen al niet meer via tablet op Proximus tv
Al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en ook al opnieuw ingelogd maar blijft gelijk

Als ik kijk op my Proximus staat daar dat de tv app binnenkort beschikbaar is maar we hadden die hiervoor al actief ?
Hallo Samuel,
Bij mij werkt de tv app terug volledig op mijn smarthphone.
Op mijn tablet kan ik alleen in het menu, maar kan geen programma's bekijken.
Mijn tablet is een samsung met android versie 4.4.2.
Kun je dit eens bekijken?
Hier ook nog geen verandering... App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Levert niets op.
Concrete voorbeelden : "Topdokters", gisteren opgenomen op vier, "Gevoel voor tumor" opgenomen op 1 april. Als je op "bekijken' klikt komen er drie bolletjes... maar verder gebeurt er niets. :s
Hoi, al meer nieuws? We zijn ondertussen al meer dan week verder zonder nieuws ??
Juist nogmaals een test gedaan maar nog steeds zelfde probleem.
De 3 bolletjes blijven lopen.
Dit mag na bijna twee weken voor mij stillaan opgelost worden.

Dankuwel Frank
Hey, ik heb nog een andere tablet met Android 4.2.2 en hier werkt het pas sinds afgelopen weekend niet meer op.... De vorige dagen functioneerde die perfect terwijl de app op de andere tablet reeds niet werkte.
Hallo, bij een tablet met android 4.1.2 werkt het ook nog steeds niet.
Hier ook onmogelijk om op de Acer tablet A1 met Android 4.4.2 live tv te bekijken. TV app doet alles normaal (gids bekijken, programma's zoeken, ...) behalve een live uitzending afspelen. Enkel 3 bolletjes ...
Werkt bij mij nog steeds niet...
Reputatie 3
Badge +1
Hier zijn we nog maar eens
Tot gisteren geen probleem met de tv app
Vandaag terug miserie
Ik log in
App begingt te laden en springt steeds terug naar on log in scherm
Hallo
Sinds de update kan ik me op geen enkel toestel (alleen de laptop) inloggen om om de Proximus TV App te gebruiken? Is hier een oplossing voor?
Alvast bedankt

Reageer