Beantwoord

Proximus tv app


Ik ben een week klant bij jullie , maar ik kan de tv app niet gebruiken er verschijnt steeds oeps er ging iets verkeerd ... Heb my Proximus al volledig uitgepluist maar niets gevonden ... Heb al gechat met 1 van jullie en die zei dat ik geen pack heb en dat het mij 4,95 euro zou kosten voor de app ... Ik heb zeker de minimus pack ... Wat gaat er hier fout ?
icon

Beste antwoord door jonathandr 8 June 2018, 21:21

Bekijk origineel

68 reacties

Reputatie 7
Badge +4
kan je dit nu nogmaals proberen ?
Reputatie 7
Badge +4
tommy, kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kijk ik dit voor je na

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
De nieuwe versie, die deze bugs moet verhelpen, is reeds onderweg, en wordt zo spoedig mogelijk uitgegeven. Weken zou dit in ieder geval niet mogen duren, Martin. 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Hi
kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kijken we dit voor je na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
hi, kan je ons via privebericht je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kunnen we dit verder voor je nakijken

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
graag gedaan !
Reputatie 7
Badge +4
We begrijpen dat dit vervelend is, maar we werken volop aan een oplossing, WimMo.
Reputatie 7
Badge +4
Sarando, kan je even laten weten aan Het Proximus Team welke login je juist gebruikt voor de Proximus tv app?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Dieter,

Ouderlijk toezicht zit momenteel inderdaad nog niet in de app. Dit wordt binnenkort wel terug toegevoegd via een update.

Groeten,

Kim
Reputatie 7
Badge +4
Bencard kan je even kijken of het nu wel werkt?
Beste , het werkt ?bedankt voor de hulp en uw tijd , blij dat er daar toch nog mensen werken die wel behulpzaam zijn . Thx
Hey LinosD, Dat is dan inderdaad heel goed nieuws 👍
Reputatie 7
Badge +4
Ik geef je suggestie zeker door aan het verantwoordelijke team WimMo. Het spreekt voor zich dat we alles in het werk stellen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Reputatie 7
Badge +3
Antoon1 Het spreekt voor zich dat we alles in het werk stellen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
Antoon1 voor u ook een prettig weekend gewenst. groeten Els
ik weet niet of je er veel aan hebt maar hier hebben ze van proximus een procedure beschreven :
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-app-nieuwe-versie-4-0-1-werkt-niet-met-4g-op-iphone-44622/index1.html#post609363

> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-problemen-op-ipad-44742#post609386

enfin ik geef het je maar mee...
Reputatie 7
Badge +4
Bij problemen met iOS en 4G graag al even deze gids doornemen a.u.b.
Sarando, kan je even laten weten aan Het Proximus Team welke login je juist gebruikt voor de Proximus tv app?
.
Doe geen moeite Sarando, het komt toch niet in orde! We zitten al 4 weken zonder Proximux tv app. Niemand van Proximus die een oplossing kan aanbieden. Amateurs dat zijn het!
Niet zo pessimistisch Equimolino ; het probleem werd snel opgelost door het Proximus team. Me happy !
NB: pas maandag komt er terug iemand van het proximus team op het forum langs.
Reputatie 7
Badge +4
Davy en Kim kan je ons via een privé bericht even je klantennummer en je login van jullie MyProximus doorgeven? Dan kijk ik het onmiddellijk even voor je na. Grtjs, Charlotte.
in het najaar maar een meer specifieke datum kunnen de proximus medewerkers nog niet meegeven en we zullen spijtig genoeg niet anders kunnen dan afwachten tot deze er komt, ik wacht er trouwens ook op en hoe eerder hoe liever …...
Privé gestuurd
Is verstuurd via privé bericht
Privébericht sturen (klik hier)

Reageer