Beste antwoord door jonathandr
Bekijk origineelProximus tv app
Ik ben een week klant bij jullie , maar ik kan de tv app niet gebruiken er verschijnt steeds oeps er ging iets verkeerd ... Heb my Proximus al volledig uitgepluist maar niets gevonden ... Heb al gechat met 1 van jullie en die zei dat ik geen pack heb en dat het mij 4,95 euro zou kosten voor de app ... Ik heb zeker de minimus pack ... Wat gaat er hier fout ?
Bladzijde 1 / 3
De nieuwe versie, die deze bugs moet verhelpen, is reeds onderweg, en wordt zo spoedig mogelijk uitgegeven. Weken zou dit in ieder geval niet mogen duren, Martin. 🙂
Hi
kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kijken we dit voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kijken we dit voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
hi, kan je ons via privebericht je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kunnen we dit verder voor je nakijken
Mvg
dan kunnen we dit verder voor je nakijken
Mvg
Sarando, kan je even laten weten aan Het Proximus Team welke login je juist gebruikt voor de Proximus tv app?
Dag Dieter,
Ouderlijk toezicht zit momenteel inderdaad nog niet in de app. Dit wordt binnenkort wel terug toegevoegd via een update.
Groeten,
Kim
Ouderlijk toezicht zit momenteel inderdaad nog niet in de app. Dit wordt binnenkort wel terug toegevoegd via een update.
Groeten,
Kim
Beste , het werkt ?bedankt voor de hulp en uw tijd , blij dat er daar toch nog mensen werken die wel behulpzaam zijn . Thx
Ik geef je suggestie zeker door aan het verantwoordelijke team WimMo. Het spreekt voor zich dat we alles in het werk stellen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Antoon1 Het spreekt voor zich dat we alles in het werk stellen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.Groeten Els
ik weet niet of je er veel aan hebt maar hier hebben ze van proximus een procedure beschreven :
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-app-nieuwe-versie-4-0-1-werkt-niet-met-4g-op-iphone-44622/index1.html#post609363
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-problemen-op-ipad-44742#post609386
enfin ik geef het je maar mee...
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-app-nieuwe-versie-4-0-1-werkt-niet-met-4g-op-iphone-44622/index1.html#post609363
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-problemen-op-ipad-44742#post609386
enfin ik geef het je maar mee...
Bij problemen met iOS en 4G graag al even deze gids doornemen a.u.b.
.
Doe geen moeite Sarando, het komt toch niet in orde! We zitten al 4 weken zonder Proximux tv app. Niemand van Proximus die een oplossing kan aanbieden. Amateurs dat zijn het!
Niet zo pessimistisch Equimolino ; het probleem werd snel opgelost door het Proximus team. Me happy !
Davy en Kim kan je ons via een privé bericht even je klantennummer en je login van jullie MyProximus doorgeven? Dan kijk ik het onmiddellijk even voor je na. Grtjs, Charlotte.
in het najaar maar een meer specifieke datum kunnen de proximus medewerkers nog niet meegeven en we zullen spijtig genoeg niet anders kunnen dan afwachten tot deze er komt, ik wacht er trouwens ook op en hoe eerder hoe liever …...
Privé gestuurd
Is verstuurd via privé bericht
Bladzijde 1 / 3
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.