Beantwoord

Proximus tv app



Toon eerste bericht

68 reacties

Gebeurd
Bij mij werkt de Proximus tv app ook niet, bovendien is het beeld en geluid ook niet synchroon op mijn tv. (het scheelt maar een seconde maar is toch wel vrij vervelend.)
Is gebeurd
Zit nu al 7 dagen met een PROXIMUS tv app welke niet werkt opzij. iPad , ti dienst Proximus , Proximus service center, niemand die een oplossing kan aanbieden en blijkbaar ben ik niet alleen. Kan er nu echt niemand voor een oplossing zorgen.
Reputatie 1
Ook hier Proximus TV app die niet meer op IPad werkt na recente update. Blijft altijd laden
Reputatie 7
Badge +1
Hallo PX, wanneer lossen jullie dit probleem op. Zit in Frankrijk op vakantie en dacht door de nieuwe regelgeving TV te kunnen kijke op mijn iPad. Maar helaas het gaat niet. En niemand van PX die hier wat aan doet, laat staan dat ze je een bericht sturen wat het probleem is en wanneer ze denken dat het opgelost is. Slechte zaak. Ben blij dat ik de Yelow Play app op mijn iPad heb staan. En die werkt wel en zonder problemen. Ga hierover een klacht indienen na mijn vakantie, je betaald er tenslotte voor.
Hallo PX, wanneer lossen jullie dit probleem op. Zit in Frankrijk op vakantie en dacht door de nieuwe regelgeving TV te kunnen kijke op mijn iPad. Maar helaas het gaat niet. En niemand van PX die hier wat aan doet, laat staan dat ze je een bericht sturen wat het probleem is en wanneer ze denken dat het opgelost is. Slechte zaak. Ben blij dat ik de Yelow Play app op mijn iPad heb staan. En die werkt wel en zonder problemen. Ga hierover een klacht indienen na mijn vakantie, je betaald er tenslotte voor.
Antoon dit probleem ligt echt bij de nieuwe app en overal. We gaan de achtste dag in en niemand van de iT afdeling bij PX slaagt erin (en ze zijn met velen !!!)om dit probleem op te lossen. Groetjes François
Dit werd hier inderdaad op het forum in een ander topic al aangegeven dat er problemen waren sinds de laatste update van deze app en dat dat ze er aan werken om asap bij de volgende update deze problemen op te lossen.
Maar bij mijn weten en ervaring van vroeger gaat dit zeker weken duren ….
NB: De recente software staat bij mij nog niet op mijn toestellen en daardoor heb ik al die problemen niet die zovelen al ondertussen ondervonden.
Zet gewoon uw oude app terug in de App store van Apple en laat de mensen verder genieten van waar ze voor betaald hebben.
Speel dan maar gerust verder in het ontwikkelen van nieuwe updates, maar stel ze maar online als hun degelijkheid bewezen hebben.
Lijkt me toch het meest logisch of niet?
De nieuwe versie, die deze bugs moet verhelpen, is reeds onderweg, en wordt zo spoedig mogelijk uitgegeven. Weken zou dit in ieder geval niet mogen duren, Martin. :-)
.
We zijn toch al één week vertrokken zonder app gebruik van Proximus tv, kan toch ook al tellen!
Reputatie 7
Badge +1
Er zijn ook al kleine aanpassingen gebeurd in de app. vlgs. mij. Op mijn S6 edge is de optie "serie opnemen" nu wél voorhanden als je op "opnemen" tikt, maar er kwam eerst altijd een foutmelding, daarna gebeurde er niks meer mee (er wordt niks opgenomen,tenzij je voor aparte afleveringen opteert)..
Wat wél opvallend is en blijft: de castingmogelijkheid is nog steeds niet aanwezig, en de afstandsbediening in vertikale stand is ook nog niet terug. Toch een héél belangrijke functie vlgs. mij.
Op mijn tablet Samsung Tab 4 start de app. wel op, en je kunt alle schermen en opties zien, maar bij aantikken kom je na een tijd draaien altijd terug in dat startscherm. je kunt dus noch live kijken, noch naar opnames kijken, noch programmeren. Je kunt wél naar de TV-gids, maar je kunt er niks mee doen.
quote > maar bij aantikken kom je na een tijd draaien altijd terug in dat startscherm.


Hier lees ik toch ieder keer dat dit fenomeen in orde komt nadat ze bij prox een instelling aangepast hebben ?!?
Hallo, sedert de installatie van de nieuwe Proximus TV app op de Samsung tab (android versie = 6.0.1) lukt het niet meer om een programma te bekijken. Met de vorige app geen enkel probleem.
Heb al enkele keren geherinstalleerd maar zonder resultaat.
Na het inloggen krijgt men eerst een ganse tijd een paar cirkels die staan te draaien. Dan komt na een tijd wachten toch de zenderlijst te voorschijn. Als men dan op een programma drukt om te bekijken, dan krijgt men ofwel "oeps , er ging iets verkeerd", ofwel komt men steeds terug opnieuw in de zenderlijst. Maar het gewenste te bekijken programma start nooit.
Proximus, kan u dit oplossen a.u.b.
Reputatie 1
Ook wij vertrekken met vakantie en dus erg vervelend dat na de update de app niet meer werkt. Zelfde verhaal voor Studio 100 Go Pass, na downloaden van afleveringen om zonder WiFi te kunnen kijken krijg je steeds bericht dat je moet inloggen om deze te bekijken waarna het opnieuw niet meer werkt. Ook hier was een oplossing in de maak maar zou graag toch wat info krijgen over werkelijke timing
Aan LinosD:
Het WK voetbal komt eraan en ook de vakantieperiode. Ik hoop dat het zo spoedig mogelijk opgelost wordt.
Eigenlijk vind ik dat die nieuwe Proximus TV app niet voldoende getest is om in productie te geven. Het kan altijd wel zijn dat er enige kinderziekten inzitten maar dat er NIKS werkt dat is eigenlijk onaanvaardbaar.
Ik stel voor dat, zolang te nieuwe app niet op punt staat, dat dan de vorige app terug beschikbaar wordt, want die werkt wel nog. Zo houdt men de klant toch nog tevreden
Reputatie 7
Badge +1
Ik geef je suggestie zeker door aan het verantwoordelijke team WimMo. Het spreekt voor zich dat we alles in het werk stellen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Dit slaat alles. Alles werkt behalve de PX TV app. Yelo Play, van de Nederlanders, ZiggGo, Foxsports enz. En welke doet het niet de PX app. Nu straks de wedstrijden van het Belgisch elftal gratis data is, werkt de app niet. Te belachelijk voor woorden. Wordt tijd dat ze bij PX proffesioneler gaan worden voor ze iets nieuws op de markt brengen. Compensatie in deze is zeker op zijn plaats. Het is dat ik via familie, Yelo Play kan kijken. Dit is een droevige zaak.
Reputatie 7
Badge +1
Antoon1 Het spreekt voor zich dat we alles in het werk stellen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.Groeten Els
Hallo Els. Bedankt voor je snel antwoord. Neem aan dat jullie de klanten verwittigen als het in orde is. Maar aangezien ik op vakantie hier nadeel van heb ga ik toch hier een compensatie voor vragen. Prettig weekend verder. Groeten Antoon
Zet gewoon uw oude app terug in de App store van Apple en laat de mensen verder genieten van waar ze voor betaald hebben.
Speel dan maar gerust verder in het ontwikkelen van nieuwe updates, maar stel ze maar online als hun degelijkheid bewezen hebben.
Lijkt me toch het meest logisch of niet?

.
16-06-2018 nu al 16 dagen zonder TV PROXIMUS op iPads. De Proximus medewerker in Deinze kan het niet oplossen en deelde ons bij de twee laatste bezoeken mee dat een technieker ons binnen de twee zou opbellen. Niemand gehoord, Niets opgelost!!!! Dit pikken we niet langer, indien dit niet opgelost is binnende 3 dagen verkas ik de 20 gsm en telefoon accounts van mijn 2 bedrijven staande pede naar Telenet.
Reputatie 7
Badge +1
ik weet niet of je er veel aan hebt maar hier hebben ze van proximus een procedure beschreven :
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-app-nieuwe-versie-4-0-1-werkt-niet-met-4g-op-iphone-44622/index1.html#post609363

> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-problemen-op-ipad-44742#post609386

enfin ik geef het je maar mee...


Hallo Martin. Weer een prima uitleg. Maar we zitten toch op versie 4.1.2. Dit is de nieuwe update die ik zo juist op mijn iPad gezet heb. Op dit moment werkt deze. Maar denk dat de mensen zitten met de slechte of geen Info van PX omtrent deze app. Je kunt dit ook zien op de info kanalen op TV. Wordt gezegd dat de Franse lokale zenders in Brussel overal te zien zijn voor de Franstalige abo's. Maar als er een verandering is in het basisaanbod, zoals extra zenders of zenders in HD zie je dat niet terug op het info kanaal. Heb tijdens mijn vakantie in Frankrijk niet kunnen genieten van de PX TV app. Nee qua info is dit niet goed wat PX doet naar zijn klanten toe. Denk dat veel klanten dit positief zouden vinden. Blijken nu ook nieuwe HD zenders te zijn bij gekomen in het basis pakket. Weet jij misschien welke incl. De kanalen waar ze staan. Deze info hadden de klanten allang moeten hebben. Als er een prijsverhoging komt dan worden de klanten via de factuur wel.ingelicht waarom dan niet bij een verandering van het TV aanbod. Mvg, Antoon
Martin, Antoon,
Proximus map verwijderd en terug geïnstalleerd.

In de app zelf vermeld hij als versie update: versie 622 (4.1.3)-CC 1.0.26.0

Op mijn IPAD in mijn instellingen bij de app Proximus tv ( met logo duivel) vermeld hij als versie 1.0.0.1

In mijn iPad zit geen G4 CARD daar ik deze uitsluitend gebruik in mijn WiFi omgeving.

Gegevens van mijn iPad zijn:
Software: iOS 11.4
iPad EQUIMOLINO (5th generation) model:1823
* Year: 2017
* Capacity: 128 GB
* Model number (on the back cover): 
* A1823 on the iPad (5th generation) Wi-Fi + Cellular
* The nano-SIM tray is on the right side.

Toch bedankt dat jullie willen meedenken want van de reuzengrote groep iT ers bij Proximus zal de oplossing blijkbaar niet komen.
Is het misschien nog de oude generatie ingedommelde RTT specialisten welke moeten instaan voor de hedendaagse communicatie met klanten die technische problemen ondervinden. My God, amateurs doen het beter in de privé bedrijven, waar gaat naartoe.
Nu al 17 dagen(!!!!!) zonder enige vorm van hulp vanuit Proximux Service en of Technische support diensten, wel beloftes maar daarmee is tot op heden niets (!!!) opgelost. Een sterk en terecht ontgoochelde Proximus klant.
Bij problemen met iOS en 4G graag al even deze gids doornemen a.u.b.
.
Deze instructie manual biedt geen enkele oplossing. De nieuwe PX tv APP : proximus 4.1.3 opent niet in wifi.
Probleem sleept al aan sind 1 juni 18 bij ons.
Dealers worden volgens henzelf overstelpt door boze reactie van klanten maar kunnen alleen als oplossing aanbieden: wachten op nieuwe update. Ik wacht al 18 dagen en nog steeds geen oplossing in zicht.........
Ik heb een MyProximus acvount waarmee ik kan aanloggen. Ook op ProximusTV maar dan komt er "Oeps er ging iets verkeerd". Ook de geg v d App wissen of App herinstaleren helpt niet. Wat nu ?
Ook Smart-Wifi doet het niet ...
Reputatie 7
Badge +4
Heb je de app reeds opnieuw geïnstalleerd? Krijg je een foutmelding als je de app opent of blijft het nog steeds gewoon draaien zoals in het begin?
Proximus TV App 4.1.3
iOS 11.4
iPad Mini 4 Wifi

Sinds enige tijd heb ik regelmatig dat ik het einde van een programma mis omdat er plots 'stream niet beschikbaar' verschijnt. Na enig onderzoek lijkt het me altijd op hetzelfde neer te komen: het programma dat er op volgt heeft een leeftijdsmarkering en de uitzending loopt blijkbaar een beetje achter op de tv-gids waardoor de App denkt dat het volgende programma al begonnen is.
Ik heb dit vroeger ook al meegemaakt, en toen kon ik de pincode van de decoder ingeven en verderkijken naar mijn programma (en naar het volgende uiteraard).
Nu is sinds enkele weken de optie om een pincode in te geven er gewoon niet meer...
Niet zo pessimistisch Equimolino ; het probleem werd snel opgelost door het Proximus team. Me happy !
.
Sarando zeg dat ook maar eens tegen de meer dan 10.000 gebruikers die de Proximus tv app niet aan de praat krijgen op hun nieuwe iPads. Moeten we daar misschien positief over doen. Voor ons blijft de technische staf van Proximus een bende prutsers!

Reageer