Beantwoord

Proximus tv app



Toon eerste bericht

68 reacties

Hey LinosD, Dat is dan inderdaad heel goed nieuws 👍
Reputatie 7
Badge +4
De nieuwe versie, die deze bugs moet verhelpen, is reeds onderweg, en wordt zo spoedig mogelijk uitgegeven. Weken zou dit in ieder geval niet mogen duren, Martin. 🙂
Dit werd hier inderdaad op het forum in een ander topic al aangegeven dat er problemen waren sinds de laatste update van deze app en dat dat ze er aan werken om asap bij de volgende update deze problemen op te lossen.
Maar bij mijn weten en ervaring van vroeger gaat dit zeker weken duren ….
NB: De recente software staat bij mij nog niet op mijn toestellen en daardoor heb ik al die problemen niet die zovelen al ondertussen ondervonden.
Hallo PX, wanneer lossen jullie dit probleem op. Zit in Frankrijk op vakantie en dacht door de nieuwe regelgeving TV te kunnen kijke op mijn iPad. Maar helaas het gaat niet. En niemand van PX die hier wat aan doet, laat staan dat ze je een bericht sturen wat het probleem is en wanneer ze denken dat het opgelost is. Slechte zaak. Ben blij dat ik de Yelow Play app op mijn iPad heb staan. En die werkt wel en zonder problemen. Ga hierover een klacht indienen na mijn vakantie, je betaald er tenslotte voor.
Antoon dit probleem ligt echt bij de nieuwe app en overal. We gaan de achtste dag in en niemand van de iT afdeling bij PX slaagt erin (en ze zijn met velen !!!)om dit probleem op te lossen. Groetjes François
Reputatie 7
Badge +1
Hallo PX, wanneer lossen jullie dit probleem op. Zit in Frankrijk op vakantie en dacht door de nieuwe regelgeving TV te kunnen kijke op mijn iPad. Maar helaas het gaat niet. En niemand van PX die hier wat aan doet, laat staan dat ze je een bericht sturen wat het probleem is en wanneer ze denken dat het opgelost is. Slechte zaak. Ben blij dat ik de Yelow Play app op mijn iPad heb staan. En die werkt wel en zonder problemen. Ga hierover een klacht indienen na mijn vakantie, je betaald er tenslotte voor.
Reputatie 1
Ook hier Proximus TV app die niet meer op IPad werkt na recente update. Blijft altijd laden
Zit nu al 7 dagen met een PROXIMUS tv app welke niet werkt opzij. iPad , ti dienst Proximus , Proximus service center, niemand die een oplossing kan aanbieden en blijkbaar ben ik niet alleen. Kan er nu echt niemand voor een oplossing zorgen.
Is gebeurd
Reputatie 7
Badge +4
tommy, kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kijk ik dit voor je na

Mvg
Bij mij werkt de Proximus tv app ook niet, bovendien is het beeld en geluid ook niet synchroon op mijn tv. (het scheelt maar een seconde maar is toch wel vrij vervelend.)
Reputatie 7
Badge +4
graag gedaan !
Beste , het werkt ?bedankt voor de hulp en uw tijd , blij dat er daar toch nog mensen werken die wel behulpzaam zijn . Thx
Reputatie 7
Badge +4
kan je dit nu nogmaals proberen ?
Gebeurd
Privébericht sturen (klik hier)
Is verstuurd via privé bericht
Privé gestuurd
Reputatie 7
Badge +4
hi, kan je ons via privebericht je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kunnen we dit verder voor je nakijken

Mvg

Reageer