Beste antwoord door SamuelD
Bekijk origineelProximus tv app
Reeds verscheidene keren proberen inloggen op de Proximus tv app, werkt niet... Keert telkens terug naar de log in... Kan dit worden verholpen?
Bladzijde 1 / 2
Graag gedaan.
Hij doet het. Dankjewel
Hallo, kan je nog eens testen? MVG, Wim
Krijg geen toegang op de proximus tv app.
Dag Wim, nu werkt het. Bedankt!
Kan je nog eens proberen?
Dag Charlotte,
Werkt niet op iPad en ook niet op iPhone. Beide geüpdatet naar het laatst OS.
Gr Anthony
Werkt niet op iPad en ook niet op iPhone. Beide geüpdatet naar het laatst OS.
Gr Anthony
Ik heb je gegevens gecheckt en alles staat correct voor jou, heb je nog steeds problemen met de app? Kan je ze eens opnieuw installeren?
Groeten,
Kim
Dag Kim,
Opnieuw geïnstalleerd en werkt nog steeds niet. Het login scherm komt na het inloggen opnieuw tevoorschijn.
Mvg
Anthony
Je moet eerst nog je myproximus account activeren van je vaste diensten:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/...Laat het me weten wanneer dit gedaan is, dan kan ik het verder voor je activere.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/...Laat het me weten wanneer dit gedaan is, dan kan ik het verder voor je activere.
Dag Murphy, kan ik via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 van jou het vaste internet/tv klantennummer krijgen, dan maak ik het voor je in orde. MVG, Wim
Beste,
Sinds de overstap naar een Biz abonnement kan ik ook niet meer inloggen op de tv app. Na inlog eventjes ‘Welkom op Proximus tv’ maar daarna terug naar inlog.
Hoe kan in dit oplossen?
Sinds de overstap naar een Biz abonnement kan ik ook niet meer inloggen op de tv app. Na inlog eventjes ‘Welkom op Proximus tv’ maar daarna terug naar inlog.
Hoe kan in dit oplossen?
graag gedaan 🙂
super werkt idd merci!
Het zou nu in orde moeten zijn, kan je nog eens proberen?
Groeten
Groeten
OK merci
Ik laat het nakijken en hou je op de hoogte.
Kan je print screens van de errors sturen? Dan laat ik het nakijken.
nee niet beide open weet dat dit conflict geeft! maar kan op geen van beide op en beide zijn geïnstalleerd en al meerdere malen geherinstalleerd...
ze geven ook beiden een andere fout melding
ze geven ook beiden een andere fout melding
Siddaru, ben je op je windows 10 app dan ook ingelogd met je myproximus account? Kan je op je gsm de app eens opnieuw intalleren?
beste,
hier op het account zelfde probleem: 620810685 op gsm moet ik beheerder zijn, en op app windows 10 is er geen telefoonummer verbonden.
hier op het account zelfde probleem: 620810685 op gsm moet ik beheerder zijn, en op app windows 10 is er geen telefoonummer verbonden.
Anthony,
Ik heb je gegevens gecheckt en alles staat correct voor jou, heb je nog steeds problemen met de app? Kan je ze eens opnieuw installeren?
Groeten,
Kim
Ik heb je gegevens gecheckt en alles staat correct voor jou, heb je nog steeds problemen met de app? Kan je ze eens opnieuw installeren?
Groeten,
Kim
Kegan, kan je nog eens testen, het zou moeten werken nu.
Bladzijde 1 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.