Beantwoord

Proximus TV app

  • 23 December 2017
  • 40 reacties
  • 1061 Bekeken


Toon eerste bericht

40 reacties

Hallo,
Ik kan me niet inloggen in Proximus tv app,hij springt telkens weer opnieuw op aanmelden!
Kan iemand me helpen?
Groetjes lies
Bedankt voor je reactie!
Ik kan nog steeds niet op Proximus tv,bij my Proximus staat tv applicatie grijs en staat er bij:binnenkort beschikbaar
Hallo,

Ik kan ook niet inloggen op de Proximus tv app, hij springt na het invoeren van m'n myproximus login/pass telkens weer opnieuw op aanmelden.

Ook inloggen op de wanagogo app lijkt niet te werken, bij inloggen krijg ik melding "Het lijkt erop dat u geen abonnee bent van Wanagogo pass" (terwijl ik de All Kids bundel al een tijdje heb)

Beide staan echter wel gelinkt als ik kijk bij m'n producten op myproximus.

Kan iemand me helpen?
Mvg,
Davy
Beste LorentzV,

Bedankt voor uw reactie maar helaas lost dit het probleem niet op na uitvoeren van deze handelingen. Ik heb ProximusTV nu ook even via de pc geprobeerd (dus niet via de apps), daar krijg ik telkens de melding "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account." terwijl dit goed lijkt te staan op mijn account.

Kan dit rechtgezet worden aub?

Mvg,
Davy
Beste LorentzV,

Helaas, ik heb nu opnieuw geprobeerd om live te kijken via de website www.proximustv.be, na inloggen met m'n MyProximus account krijg ik opnieuw de melding "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.", krijg ik telkens van zodra ik iets selecteer om te bekijken.

Bij Wannagogo heb ik hetzelfde, bij de website "https://go.studio100.com/" log ik in met MyProximus account, maar van zodra ik iets selecteer waarvoor ik de Pass nodig heb, krijg ik de melding "Helaas, om dit item te bekijken heb je een Studio 100 Go pass nodig, vraag een Studio 100 Go pass aan bij Proximus."

Lijkt me nog niet opgelost

Mvg,
Davy
Beste JanDe,

Nee, dit is nog steeds niet OK, zie m'n vorige reactie van gisteren.

Mvg,
Davy
Vorige woensdag zijn ze bij mij ook proximus komen installeren, alles is oké, enkel de proximus tv app werkt niet (ook al staat het actief in myproximus. Herinstalleren en opnieuw koppelen werkt ook niet en via de website van proximustv.be werkt ook niet, ik krijg telkens dezelfde foutmeldingen zoals hierboven.
Ook ik heb hetzelfde probleem.
De Proximus TV app werkt bij mij ook niet ondanks dat deze geactiveerd is in MyProximus.
Ik heb bovenstaande stappen al allemaal geprobeerd maar zonder resultaat... 😞
Inderdaad dit klopt, waarom ik die gepost heb is omdat in vele topics er dikwijls verschillende problemen gemeld worden in zijn varianten en niet altijd waar de TS mee vertrokken is, en wordt dit een mengelmoes van de MP app problemen en deze link geeft duidelijk uitleg over MP app probleem op een smartphone bvb.
Trouwens als je problemen hebt met de app op smartphone en ook op de app via website dan is er bijna altijd een tussenkomst van Prox nodig.
Steven DR, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Dit zou nu moeten werken.

TomasP, kan je dit aub ook voor mij nakijken? Alvast bedankt!
Beste ThomasP, kan je dit ook even voor mij nakijken?

Alvast bedankt !

Mvg,
Davy
Hallo,
Ik kan me niet inloggen in Proximus tv app,hij springt telkens weer opnieuw op aanmelden!
Kan iemand me helpen?
Groetjes lies
hier van hetzelfde .. moest iemand me kunnen helpen? al 2x gebeld naar proximus en zou teleksn in orde zijn, maar dit is het niet. krijg hetzelfde probleem als Liesdem.
Ik heb een My-proximus account, ben zelf de beheerder, heb de Proximus TV app geïnstalleerd en krijg de melding
De accountgegevens laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Kijk na of de app Proximus TV geactiveerd is via My-proximus.

Zelfde probleem en melding bij gebruik Proximus TV app, zowel bij tablet als laptop. Toeval of niet maar problemen zijn er gekomen na de storing begin januari. Voordien functioneerde alles perfect.
De android app werkt al meer dan een week niet. Officieel is er een ’probleem’ met de ’streaming server’. Binnenkort toch naar Telenet, even duur, maar er wordt no service geboden. Daar hebben ze geen duur ambtenaartjes
Hallo,

vroeger werkte je TV app wel? Of had het nooit gewerkt?

Groeten, Aw

Dag Aw, voorheen functioneerde alles perfect.

Reageer