Beantwoord

Proximus panne 9/01

  • 9 January 2018
  • 29 reacties
  • 1826 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Ik lees hier net in de krant metro een artikel dat proximus gedurende 2 weken een compensatie zal bieden... alle zenders openstellen zou tof zijn. Weet iemand vanaf wanneer en wat we precies mogen verwachten en ondertussen is proximus ook nog altijd op zoek naar een vervanger voor sundance die gestopt is...
Timm1983
Reputatie 7
Badge +1
Door de panne zal TV Replay en opnames voor verschillende kanalen tussen 8/01/2018 19u52 - 8/01/2018 21u12 niet werken. Onze excuses hiervoor.
In verband met de compensatie, zoals vermeld in de facebook communicatie, zal er hierover nog gecommuniceerd worden. Je zal hier hoe dan ook nog bericht van krijgen.

Hallo Thomas,
Wordt dit een persoonlijk bericht naar iedereen of algemeen. Wel rekening mee houden dat niet iedereen op Facebook of twitter zit. Hoop dat dit beter gecommuniceerd gaat worden als met de panne is gebeurd. Alvast bedankt met jou feedback.
Mvg, Antoon
Alex_061
Ik hoef geen compensaties. Een klantvriendelijke korte termijn oplossing (dit is aanbod van wat gemist is) en langdurige aanpak van een veelvoud van ergerpunten (zoals een onvriendelijke afstandsbediening en zwarte flitsen doorheen het beeld of blokjes bij replay of afspelen van opnames) zou al erg veel zijn.
PS 1. Ik maakte de suggestie alle replay programmas over de panne-periode ter beschikking te stellen aan iedereen in de cloud. Er kwam wel geen antwoord op....
PS 2. ik wens niet aanwezig te zijn op Facebook of Twitter. Beperking tot die kanalen vind ik erg beperkend, en ook voor niet-internet klanten onbereikbaar. Kan de info en oplossing dan niet via het info-kanaal op de TV zelf (bvb kanaal 999)?
Beste mensen, maak je niet te blij. Sinds maandag avond hebben wij geen TV. Volgens de nieuwssites en kranten zijn "de problemen bij Proximus opgelost". Niet dus. Ik ben nu 48 bezig om iemand aan de lijn te krijgen die van vlees en bloed is én een antwoord kan geven op een gewone vraag: hoelang gaat dat hier nog duren en hoevaak moet ik de stekkers van modems en decoder nog uittrekken en induwen. De beloofde compensatie is mijn inziens puur commercieel. Ik wil geen voetbal of iets Gert Verhulst achtige troep op m'n TV, en films kunnen we sowieso al huren.
De communicatie tussen Proximus en klanten (sinds 1980) kan toch beter dan na het telefonisch keuzemenu de bezettoon gewoon te laten horen of verder geen oplossing voor te stellen.
Niet erg tevreden op dit moment!!

Reageer