Skip to main content
Beantwoord

Over water


Philip1972
Hoe kan ik de serie over water kijken?

Beste antwoord door Martin

Van maandag 24/12 t.e.m. maandag 31/12 kun je gratis de hele reeks bingewatchen in de Op aanvraag-catalogus van Proximus TV, bij Series op Eén.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

25 reacties

Martin
  • 32645 reacties
  • Antwoord
  • 23 december 2018
Van maandag 24/12 t.e.m. maandag 31/12 kun je gratis de hele reeks bingewatchen in de Op aanvraag-catalogus van Proximus TV, bij Series op Eén.

  • 0 reacties
  • 24 december 2018
De serie is tijdelijk gratis beschikbaar via Ooit gemist. (Op Aanvraag -> TV op Aanvraag -> één en canvas -> Ooit Gemist).

Philip1972
  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 24 december 2018
Sorry maar nergens te vinden op mijn decorder?!

  • 0 reacties
  • 24 december 2018
Kan je even jouw decoder proberen hard resetten zoals hier beschreven https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html ?

Philip1972
  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 24 december 2018
Volledig gereset maar geen over water te vinden?

Philip1972
  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 24 december 2018
Heb nu boven decorder gereset !

  • 0 reacties
  • 24 december 2018
Kan je de serie niet vinden of kan je het menu van 'Ooit Gemist' niet vinden? Wat krijg je te zien?

Martin
  • 32645 reacties
  • 24 december 2018
Het helpt inderdaad niet om te herstarten of te resetten, ik heb al een aflevering gestreamd via http://vrtnu.be die ik dan via mijn googlecast dongle op de HDMI ingang van mijn TV kan bekijken

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 24 december 2018
Ik zie maar 5 afleveringen op ooit gemist....
Afl 1, 4, 5, 6 en 9 ?‍♂️

Martin
  • 32645 reacties
  • 24 december 2018
Alle afleveringen t.e.m. finalespel staan er nu ook op bij mij 👍
Spijtig dat je geen HD versie kunt kiezen
-
Als je op zender "EEN" staat > druk op rode knop (afstandsbediening) > scroll 1X rechts naar "Ooit gemist" > en scroll daar naar "onder water" waar je dan al de afleveringen vindt

  • 30 reacties
  • 24 december 2018
Hoi,
Als de decoder op Één staat, en je drukt op de rode knop van de afstandsbediening, krijg je ook de keuze VRT Nieuws en Ooit gemist. In Ooit gemist zoeken en dan heb je 10 afleveringen van Over Water gratis.
Oei, had niet gezien dat Martin die oplossing al had gegeven. Great minds think alike, zeker.
Gezellige feestdagen!

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 24 december 2018
Ik vind het wel terug, maar enkele afleveringen (4 , 6, ...) spelen niet af (gescrambled beeld en geen klank) en moet ik dus via vrt nu kijken op de pc om alles te kunnen volgen. 😞

Martin
  • 32645 reacties
  • 25 december 2018
probeer mss toch eens door de decoder te resetten of even herop te starten (even zijn stroom onderbreken) of daarna lukt
resetten gebeurt als volgt: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 december 2018
bij ons is het beeld van 'OVER WATER' nog steeds 'in blokjes'. Wij hebben nochtans de modem en decoder al gereset. Kan iemand me helpen wat de oplossing is?

Martin
  • 32645 reacties
  • 25 december 2018
Is de verbinding tussen decoder en modem via een utp netwerkkabel uitgevoerd of met draadloze oplossingen want soms kunnen deze ook voor problemen zorgen.
In ieder geval zelf kun je niet veel meer doen dan het heropstarten volgens de voorgeschreven methode eens uitvoeren
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Als dit allemaal niet helpt zal het wachten zijn tot iemand van Proximus terug op het forum langskomt wan op zon en feestdagen is dit niet het geval en ook niet op de helpdesk 080022800

Beste, aflevering 3 is met blokjes maar aflevering 4 niet. Wat kunnen we doen om aflevering 3 met een goei beeld te zien ?

Martin
  • 32645 reacties
  • 25 december 2018
mss dat het als je later nog eens probeert het wel zal lukken.
Indien je moest over een chromcast HDMI dongle beschikken, zou je deze aflevering ook kunnen casten naar je TV als je die bv opent op een PC/laptop met chrome browser als je s de volgende pagina opent: http://vrtnu.be

We hebben het inderdaad nog eens geprobeerd en het is gelukt

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 26 december 2018
Via "Ooit gemist" zie ik alle afleveringen staan, maar ik kan deze niet opstarten (scherm met keuzeafleveringen blijft)
ik heb 2 dagen geleden de helpdesk gecontacteerd. Ik kreeg de boodschap "technisch probleem zal binnenkort opgelost raken". Tot op vandaag geen verandering.
PS: ik heb de decoder al gereset.

Martin
  • 32645 reacties
  • 26 december 2018
mss in afwachting dat hier iemand van het proximus team je komt verder helpen toch eens de apparaten heropstarten in deze welbepaalde volgorde:
- decoder spanningsloos zetten (via zijn schakelaar achteraan of zijn netstekker)
- bbox ook een 5-tal seconden spanningsloos zetten en na het heropstarten wachten tot zijn DSL controlelampje continu blijft branden.
- Nu pas de decoder terug onder spanning zetten.
- Indien dit niks oplevert nog de decoder eens 👉resetten

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 26 december 2018
Beste Martin,
Bedankt met het voorstel. De handelingen heb ik precies uitgevoerd, maar helaas, het werkt niet (dus ook de decoder voor de tweede maal resetten)
Ook andere aanbiedingen in ooit gemist kan ik niet verder bekijken (krijg ook niet het venster om te betalen)
Voor jullie ook een zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
Chris

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2086 reacties
  • 26 december 2018
Hallo Els,

we hebben dit naar onze remote dienst doorgestuurd om dit te onderzoeken.

Groeten Geert

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2086 reacties
  • 26 december 2018
Hallo,

Je mag me via deze link je klantnummer of telefoonnummer doorsturen, dan kijken we de aansluiting eens na.

Groeten Geert

  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 29 december 2018
chris- schreef:
Via "Ooit gemist" zie ik alle afleveringen staan, maar ik kan deze niet opstarten (scherm met keuzeafleveringen blijft)
ik heb 2 dagen geleden de helpdesk gecontacteerd. Ik kreeg de boodschap "technisch probleem zal binnenkort opgelost raken". Tot op vandaag geen verandering.
PS: ik heb de decoder al gereset.
Wij hebben hetzelfde probleem. Afleveringen staan er wel maar bij aanklikken van de aparte aflevering gebeurt er helemaal niks.

  • 0 reacties
  • 29 december 2018
Heb je ook al de decoder een harde reset gegeven zoals hier beschreven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Reageer