2 maand geleden hebben wij gebeld naar de klantendienst ivm de iPhone 5SE die we zouden willen afbetalen. Dit bedrag zou een €32 zijn en we zouden dit gewoon extra moeten storten bij de huidige factuur en dit zou in orde zijn. Wij zijn hier niet op ingegaan en hebben opnieuw gebeld en de factuur zou worden aangepast alsook het abonnement die van prijs zou verminderen maar nog steeds hetzelfde bedraagt qua bel min/data/.... we zijn 2 maand verder en nog steeds niks van gezien! Vorige week dinsdag opnieuw gebeld en ze zouden dit opnieuw aanpassen op de factuur. Wij zijn hier niet mee gediend aangezien we al 2 maand teveel betalen! Ook gezegd dat een andere medewerker €15 Herinneringskosten ging laten vallen wegens kruisen van betaling en dit is gebeurt, echter staat er nu opnieuw €15 op? Vanwaar komt die €15 ineens? Die staat op 6 april, op 6 april is de betaling doorgegaan door panne van argenta. Ook vragen wij als sinds we onze 1ste factuur om die in het BEGIN van de maand op te sturen en niet in de helft van de maand dat we tegen de 30ste moeten betalen! Dit kan niet aangepast worden is altijd het antwoord! Ik krijg ook nooit herinneringsbrieven maar wel altijd €15. Volgens de site zou bij laattijdige betaling verschillende gratis sms’en en e-mails verstuurd worden, raar want na al die jaren nog nooit iets ontvangen. Ook versta ik niet waarom steeds het internet/tv betaald moet worden voor de maand die nog moet komen en voor de gsm moet betaald worden voor wat al gepasseerd is .... waarom word de factuur op het einde van de maand niet opgemaakt voor wat er reeds verbruikt is? Wij moeten niks anders doen dan facturen rechtzetten en begin dit grondig beu te worden! Eens 3 dagen zonder internet/TV EN gsm gezeten doordat jullie een rechtzetting nie hadden gedaan. Ik had echter alles correct betaald maar dit was niet goed genoeg ik moest nog 3 dagen wachten tot activering! Korting/vergoeding niet gezien. Tijd geleden zonder mobiel internet gezeten meerdere malen constact opgenomen met jullie en kreeg constant te horen dat de Sim kaart kapot was, raar aangezien er 5 andere personen waren die ook geen mobiel internet hadden van jullie. Meerdere malen contact opgenomen en tot op heden ook nog geen vergoeding gekregen omdat volgens jullie jawel de Sim kaart zou kapot zijn. Mobiel internet werkte de dag erna wel weer, we zullen zelf herstellende Sim kaarten hebben zeker?
Klantennummer: 617673367
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.