sinds maandag krijg ik (regio Bilzen) om de haverklap deze melding.
'reset' heeft het probleem niet opgelost
voor alle duidelijkheid, wifi doet het wel, maar TV en internet (lampje sync knippert op Bbox)
weet er iemand hoe PX de klanten zal verwittigen bij 'definitieve' herstelling van het probleem?
bedankt voor reactie;
linda
Beantwoord
Onverwacht probleem...
Beste antwoord door Jean-PaulS
Je bent waarschijnlijk verbonden via (Auto)FON. Thuis terplekke kan je beter naar het nieuwe netwerk zoeken en met die gegevens connecteren. Meer info vind je hier
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_global_install/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/wifi-praktische-gids.html Groeten Jean-Paul
Bekijk origineelhttps://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_global_install/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/wifi-praktische-gids.html Groeten Jean-Paul
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.