Vervangen van modem ze gingen mij een nieuwe modem op sturen. Maar deze Is nooit aan gekomen. Maar ik heb wel een boete gekregen van hun omdat ik mijn oude modem niet heb opgestuurd
Ik kan toch moeilijk mijn modem opsturen en niets in de plaats krijgen nu zijn We al enkele maanden later en wij hebben de boete van 100 Euro betaald uit vrees. Nog steeds heb ik mijn oude versleten modem nog en nog altijd geen gehoor gekregen maar wij zen wel 100 euro lichter geworden Door deze oplichterij. Gisteren avond Is ook men b box stuk gegaan ik durf al niet meer bellen naar hun uit vrees dat ik weer van het kastje naar de muur wordt gestuurd...of schrik dat ze weer iets opsturen en dit nooit aankomt en we weeral moeten betalen voor een fout van hun schandalig gewoon weg dus betalen we nu voor digitale televisie maar we kunnen niets kijken. Mijn account bij jullie is alles max internet en bijna alle abonnementen op tv
Zijn hier al meer als 20 jaar klant en geen gehoor..
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.