Skip to main content
Vraag

Klacht

  • 29 december 2017
  • 9 reacties
  • 240 Bekeken

Ik krijg meldingen van een overschrijding met meer dan 50euro op mijn abonnement van 25eur zonder dat mijn surfgedrag is veranderd. Dit is pure afzetterij en valt niet te bewijzen. Ik kan nu al meegeven dat ik een factuur die hoger is dan mijn gebruikelijk te betalen bedrag zal weigeren te betalen. Ik heb hetzelfde bedrog van Proximus 6 maand geleden ook meegemaakt en toen is er meteen een creditnota opgemaakt. Ik beloof hierbij plechtig dat ik bij ontvangst van een onterecht te hoge factuur mijn ongenoegen over het bedrog van Proximus zal uiten op alle mogelijke sociale media en dat ik in dat geval meteen van provider verander.

9 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 29 december 2017
Trouwens, nu al drie keer naar Proximus proberen te bellen en telkens meer dan 15minute gewacht. Klantenservice onbestaand.

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 29 december 2017
ik probeer al sinds 10 uur deze morgen langste dat ik gewacht heb 70 min pff

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 29 december 2017
Is gemakkelijk verdienen zo, mensen veel te veel aanrekenen en dan niet bereikbaar zijn.

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 29 december 2017
mijn dochter haar gsm word afgeloten halverwege november ik nam contact op met bewijs dat dit wel betaald was en alles werd terug actief gezet nu halverwege december werd hij terug afgesloten om de zelfde factuur ondertussen al 2 maal gebeld ze zeiden oeps onze fout lijn word terug actief gezet maar tot op heden lukt het nog steeds niet.
de 0800 lijn is al 2 dagen niet bereikbaar na enkele uren per dag er naar toe gebeld

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • 4 januari 2018
Kan je ons via Privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik alles voor je na. Mvg Koen

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 348 reacties
  • 4 januari 2018
Dag Kaviak,

Heb je al contact opgenomen met 1927 om deze betaling na te kijken? Indien dat al opgelost is, kan de GSM zeer zeker gereactiveerd worden en alles in orde gebracht.

Groetjes,
Lorentz.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 4 januari 2018
KoenN,
hoe stuur ik privébericht naar u. klantennummer 613874279

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
  • 4 januari 2018
Barbara DM schreef:
KoenN,
hoe stuur ik privébericht naar u. klantennummer 613874279

Via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 5 januari 2018
Beste Barbara,

Via privébericht heb ik u de nodige info verstuurd.

Groetjes,Joel