Sinds gisteren is mijn internetsnelheid van 85 Mbps opeens naar 50 Mbps gevallen.
Maandenlang heb ik op 85 Mbps gestaan zonder problemen.
Mijn klantnummer is 611606539.
Kan mijn lijn eens nader onderzocht worden?
Alvast bedankt.
Mvg,
Jan
Beantwoord
Internet snelheid
Beste antwoord door ElsJ
Dag nuka_quantum
U betaalt niet voor de snelheid in het abonnement maar voor het volume. Dus veranderen van abonnement heeft geen invloed op de snelheid. Uw lijn zelf ziet er in orde uit. Groeten Els
Bekijk origineelU betaalt niet voor de snelheid in het abonnement maar voor het volume. Dus veranderen van abonnement heeft geen invloed op de snelheid. Uw lijn zelf ziet er in orde uit. Groeten Els
Toon eerste bericht
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.