Mijn vraag is nochtans simpel gesteld maar moeilijk uit te voeren.
1) Ik wil een klacht indienen bij proximus.
2) ik heb dit geprobeerd online (via mail) maar dit lukt niet want er verschijnt een scherm welk zegt: voor deze klachten vorm neem je best contact op telefonisch op het nummer 080022800.
3) Ik heb gebeld naar het nummer 080022800 en daar verwijzen ze mij door naar www.proximus.be om klacht neer te leggen,het welk niet gaat omdat ze aanraden om te bellen!!
HOE MOET HET NU FEITELIJK GEBEUREN EEN KLACHT NEER LEGGEN??????
Graag positieve antwoorden aub?
Beantwoord
Hoe dien ik klacht in bij Proximus?
Beste antwoord door Martin
Ter informatie geef ik nog de verschillende manieren weer hoe proximus kan bereikt worden :
Bekijk origineel- via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
- via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via de chat op onze supportpagina's: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
-
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
- zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.