Beste, wij zijn nieuw hier en ik hoop dat er iemand ons kan helpen , wij zijn echt ten einde raad en proximus reageert niet!
Dit is reeds van november 2017 en we zijn eind december, de mensen beginnen echt heel ongeduldig te worden (wat ik ten volste begrijp)
Maar een van de reactie's van onze huurders:
j'ai une vitesse le soir de 0,5 mbs en internet et en journée 5,5 mbs en internet.
Normalement je dois avoir du 100mbs.
A cette vitesse , l'internet est non le vdsl ( internet rapide )
C'est infernal l'internet est très lent et le soir il ne faut même pas essayer d'ouvrir un e mail , on ne sait pas avec 0,5 mbs
Wij betalen met drie gezinnen voor snelle internet verbinding maar blijkbaar is er iets mis
met de kabel om dit te leveren!
Volgens de tweede persoon die ook nog eens op 8 dec 2017 is langs geweest bij klant V zou er een nieuwe kabel moeten worden getrokken onder de straat naar de aansluitingskast, maar verder is er geen actie ondernomen!
Dus de technische dienst kan niets meer doen volgens wij van de familie V hoorden!
Zijn antwoord : dat ze geen nieuwe kabel zullen trekken onder de grond voor een enkele klant"
Ondertussen zitten onze drie huizen met een internet die zeker niet de capaciteit heeft als waarvoor betaald!
Ik heb ook mijn dossier gestuurd naar een persoon bij proximus om inlichtingen te verkrijgen, wij willen dit opgelost zien, de huurders klagen dagelijks!
Tot op heden nog steeds geen antwoord!
Ik heb zelf de ombudsman ingeschakeld !
De huizen zijn allen in dezelfde straat, de aanvraag om een oplossing gaat om drie klanten:
ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen om het vinden van de juiste persoon/instantie om dit op te lossen, wij hebben goede huurders en zijn bang dat deze gaan vertrekken om deze reden!
Welke oplossing verwachten wij ?
Een nieuwe kabel van aan het huis onder straat naar de aansluitingskast van proximus!
Zodanig dat wij "alle drie" het internet hebben en belgacom tv kunnen zien waarvoor wij
maandelijks betalen.
Beantwoord
Heel traag internet
Beste antwoord door ThomasP
Goed nieuws! Mits een aanpassing op de kabel buiten, kunnen we je toch VDSL2 aanbieden. We doen het nodige om dit aan te passen. Je zal hierover spoedig, telefonisch, gecontacteerd worden. Ik volg het ook nog even mee voor je op.
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.