Beantwoord

Geen laattijdige annulatie toch aangerekend

  • 19 July 2018
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

Beste,

Ik heb voor er nog een product internet, tv en vaste telefonie geinstalleerd heb en voor er een technieker kwam of zelfs er een afspraak werd gemaakt alles geannuleerd.

Toch zie ik nu op mijn factuur dat er 59 euro annulatiekosten worden aangerekend.Daarnast worden ook proximus TV applicatie aangerekend wat ook alweer niet kan want ik had daar nog geen toegang tot. Het enigste correcte aan mijn factuur is het mobiele abbonement.

Wat zijn de oplossing voor dit probleem?
Moet ik deze betalen?
Kunnen jullie deze terugbetalen?
Moet ik om deze 59 euro annulatie kwijt te schelden toch inschrijven voor een abbonement internet tv en telefonie(familus)?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Timothy
icon

Beste antwoord door AzizA 19 July 2018, 14:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Timothy, bezorg je ons klantgegevens voor nazicht? Grt, HeidiE
Beste ik heb net een bericht naar jullie team gestuurd.

Met vriendelijke groeten,
Timothy
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Timothy, ik heb een creditnota toegekend van 65,99 euro, je mag dit in vermindering brengen van jouw factuur en het verschil overschrijven. Groetjes, Aziz

Reageer