Factuur en klacht word niet beantwoord
Ik ben sinds eind juni overgestapt van herlaadkaart naar abonnement met gsm. Al vanaf dag 1 niks anders dan problemen gehad. Op mijn factuur van juli staat dat ik 14,92€ moet betalen wat ik dus gedaan heb. Nu zegt proximus dat ik 29,92€ moet betalen . Wat ik dus niet snap. Ben ik aan het mailen , maar krijg geen gehoor of geen reactie terug. Probeer ik telefonisch dat is gewoon een grote ramp om bij Proximus iemand aan de lijn te krijgen. Ondertussen krijg ik melding dat mijn factuur te laat betaald is omdat zij zeggen dat ik 15€ te weinig betaald heb! Dan word na een tijd mijn gsm afgesloten omdat dit niet betaald is. Ik heb het bedrag betaald dat op mijn factuur staat dus dat is volgens mij perfect in orde zo! Nu krijg ik mijn laatste factuur met eenmalige kost van 40€ op. 10 € herinneringskost en 30€ om terug aan te sluiten. Pardon maar dit vind ik dus echt niet kunnen! Weer mailen en bellen naar proximus maar man wat is dat een ramp. Mail krijg je gewoon geen reactie!!! Ik en mijn gezin blijven zo niet bij proximus hoor. Dat is nu al vanaf dag 1 een probleem.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.