Beste Proximus,
vandaag kreeg ik van jullie een deurwaarder voor een factuur van april en mei 2017.
Ik heb jullie meermaals gecontacteerd voor een adreswijziging door te geven, waar ik zelfs uitgelachen ben door één van jullie medewerkers wanneer ik een wijziging wou doorvoeren voor mijn adres.
Nu komen jullie na al die maanden naar het adres van mijn ouders met een deurwaarder, en ik maar liefst 1400 EURO dien te betalen!
Ik ben niet via mail door jullie gecontacteerd geweest over de openstaande factuur, niet via telefoon! Na 10 maanden (!!!!!!!!) komen jullie aanzetten met een deurwaarder en ik niets maar dan ook niets vooraf heb mogen ontvangen!
Jullie hadden mijn emailadres dus hadden me gerust zo kunnen contacteren!
Ik betaal dit dan ook helemaal niet! Schandalig gewoon van jullie dat jullie dit maar liefst durven!
Ik wil deze week nog een oplossing want dit betaal ik niet!!
Gelieve me telefonisch te contacteren of via mail!
mvg,
Stefanie
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.