Hallo,
IK heb onglangs destiny 2 gekocht. Als ik dit speel krijg ik regelmatig Error codes. Ik heb al wat rond zitten surfen en niet echt een contrete oplossing gevonden. Portforwarding, een andere modem gaan halen en software dat gepushed word door Proximus werkenemers. Is er iemand die mijn kan helpen? Ik zou dit zo snel mogelijk opgelost willen zoals iedereen. Dit is nadat de game all enkele maanden uit is nog altijd nie gefixed dit ligt volgens mij grotendeels aan Proximus kan op te lossen valt.
Alvast bedankt
Beantwoord
Destiny 2 Cabbage ERROR
Beste antwoord door KimB
Dag gaMingLT,
Ik heb nieuwe software naar je modem gepushed, dit kan enkele uren duren vooraleer het in orde is, je bbox zal 2 keer opnieuw opstarten hiervoor. Daarna zou je geen errors meer mogen hebben in je spel.
Groeten,
Kim
Bekijk origineelIk heb nieuwe software naar je modem gepushed, dit kan enkele uren duren vooraleer het in orde is, je bbox zal 2 keer opnieuw opstarten hiervoor. Daarna zou je geen errors meer mogen hebben in je spel.
Groeten,
Kim
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.