Destiny 2 cabbage error

  • 13 September 2017
  • 51 reacties
  • 5101 Bekeken

De laatste tijd heb ik een probleem met destiny2, ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen en wordt dan uit de game geforceerd. De error code is "cabbage" kan u me hiermee zo snel mogelijk mee helpen ik heb dit probleem al een week. ik heb ondertussen ookal gebeld en ze hebben me een link naar deze forum gestuurd.

MVG lareba

51 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kan ons je klantnummer of nummer van de vaste lijn doorsturen via een privé bericht naar het proximus team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb je de info doorgestuurd. Alvast een fijne game avond!
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb jullie privé berichten beantwoord
Reputatie 7
Badge +6
Hey Lynnie, privébericht beantwoord. Zou nu moeten lukken met je PPPoE rechtstreeks in de PS4. Indien niet, dan hoor ik het wel. 😉
Reputatie 7
Badge +4
We hebben je een antwoord gestuurd via je privé bericht.
zie uitvoerige uitleg in deze eerder gestarte post:
>
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491
Reputatie 7
Badge +4
Ja de link dat je gebruikt is een interne proximus link deze zal inderdaad niet werken. Ik ga je via privé de gegevens bezorgen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Mats, Kan je ons je klantnummer of nummer van de vaste lijn doorsturen via een privé bericht naar het proximus team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Heb een privé bericht verstuurd.
Alvast bedankt !
Reputatie 7
Badge +4
ik heb je geantwoord!
Er zijn veel die nog geen reactie gekregen hebben, ik denk dat iedereen nu een bbox3 van sagemcom wilt, hopelijk is hun stock binnenkort niet uitgeput!
door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team kan je uw pppoe login/wachtwoord vragen >
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Zit met hetzelfde probleem, heb ook een privéberichtje gestuurd.
heb zonet een prive bericht gestuurd ivm met mijn pppoe gegevens, zouden jullie hier even naar willen kijken?
Zelfde probleem hier, ook privebericht gestuurd, hopend op een snelle oplossing...
Heb al een paar dagen terug een privé bericht gestuurd, op xbox one is het voor mij momenteel niet echt mogelijk om te spelen, bijna na elke cutscene een cabbage error.
Zoals ik hier een foto gepost heb, is het zeer belangerijk dat je NAT-type 1(volledig open)/2 is op je console is waar je op speelt,


Zodat je zorgeloos kan gamen.
Wat nu wel het probleem is bij proximus als je uw console met een bbox3 verbind dat er altijd errors codes gaan beginnen rondzwaaien omdat bbox3 schijt is...om dit soort schijt te voorkomen moeten mensen die niet eens betaalt zijn voor andermans probleem te fixen het oplossen... PS...

PPOE is uwe modum zen proximus login adress ( zonder dit krijgt uw modus geen internet toegediend)die begint altijd met wat letters en cijfers daarnaa @ skynet. Bv mijne is zoiets van PS638174@SKYNET En het wachtwoord kan je bij de klantendienst verkrijgen!


STAP 1 : BEL naar proximus klantendienst en HOOP dat je geen idioot/idiote aan de lijn krijgt!

STAP 2 : VRAAG NAAR UW INLOG GEGEVENS VAN UW MODEM(PPPOE)
Zie hierboven wat te zeggen als je het niet weet

STAP 3 : Als mr/mevr operator het niet weet vraag dan of ze je doorgeschakelen naar de technische afdeling waar ze storingen oplossen!
Vraag daar naar uwe modem zen pppoe login gegevens!

STAP 4 : HEB je die gegevens? Ideaal...
Ga naar network settings
Set new connection
Duid je wifi aan enof kabel
Custom settings
Pppoe
Vul je pppoe adress en pasw in
Bevestig... niet meer niet minder.

Happy gaming zonder storingen!
Ik heb dit allemaal zelf moeten uitzoeken er was geen 1 mens bij proximus die wist wat pppoe was?!
Ik kreeg de telefoon toegesmeten als ik belde en ik werd voor een clown uitgemaakt.
We zien wel wie de clowns hier zijn 😕 achter 40 posts nog niemand v/d klantendiest die een correct antw gaf!
Jullie nemen school verlaters aan neem ik aan?!
STAP 2 : VRAAG NAAR UW INLOG GEGEVENS VAN UW MODEM(PPPOE)
Zie hierboven wat te zeggen als je het niet weet


of gewoon je > internet paswoord veranderen en dan krijg je uw login wachtwoord
===========
Bv mijne is zoiets van PS638174@SKYNET En het wachtwoord kan je bij de klantendienst verkrijgen!

kun je gewoon aflezen als je naar je bbox interface surft > http://192.168.1.1 login naam: User en wachtwoord staat op sticker van je bbox:
is nu iets in de zin van xxxxxxxx@PROXIMUS (maar de verouderde @SKYNET werkt nu ook nog)
Ik heb ook nog steeds problemen maar ik speel op pc
dus deze stappen zijn wat moeilijk om op pc te doen
heeft iemand stappen om dit optelossen
grjtes
Lance
Als je dit op een windows 10 pc/laptop wilt proberen als volgt:
Op action center > all settings > network an de charing center >
settup a new connection on network > connect to the internet > setup a new connection anyware > Select the Broadband (PPPoE) option >
Then Type the information from your Internet provider.
Username: xxxxxxxx@PROXIMUS
Password: xxxxxxxxxxx
Martin , waar kan ik de inloggegevens vinden?
alvast bedankt 🙂
Inlog gegevens voor je PPPoE
- Inlog naam: in de vorm van xxxxxxx@PROXIMUS (vroeger xxxxxxxx@SKYNET)
NB: kun je gewoon aflezen als je naar je bbox interface surft > http://192.168.1.1 login naam is User, het Login wachtwoord staat op de sticker van je bbox
> Network Connectivity > Internet > klik op pijltje naar beneden in blauwe balk om menu internet uit te breiden.
(Of als alternatief kan het ook via MyProximus > https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home
> klik op "Bekijk en configureer internetopties" > scroll naar beneden naar "Wijzig uw internetwachtwoord" daar staat ook je PPPoE inlog naam xxxxxxxx@SKYNET)
- Inlog Wachtwoord (kun je via Proximus bekomen) maar het eenvoudigste is nog
gewoon je > internet wachtwoord veranderen en dan krijg je uw nieuw PPPoE login wachtwoord
Ik heb het ww verandert maar nu werkt het internet niet meer en ik heb dit al is opnieuw opgestart (de modem)
Help aub
heb je al een nieuw wachtwoord al actief want als het actief is moet je dit ook in je bbox interface aanpassen.
dus terug via bbox interface > http://192.168.1.1 login naam is User, het Login wachtwoord staat op de sticker van je bbox
> Network Connectivity > Internet > klik op pijltje naar beneden in blauwe balk om menu internet uit te breiden. daar moet je het nieuw wachtwoord invoeren.
Dag Martin

Bedankt voor de link.
Maar de link: "https://intra.web.bc/DAG/dare-manager/bridge/app/dco?reference=77011400 " om onze pppoe gegevens te weten werkt niet. Er komt namelijk dat de site niet kan bereikt worden en de het DNS-adrest niet kan vinden. Is er nog een andere link om een privé bericht te sturen?

MVG Lareba

Reageer