Destiny 2 cabbage error

  • 13 September 2017
  • 51 reacties
  • 5101 Bekeken

De laatste tijd heb ik een probleem met destiny2, ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen en wordt dan uit de game geforceerd. De error code is "cabbage" kan u me hiermee zo snel mogelijk mee helpen ik heb dit probleem al een week. ik heb ondertussen ookal gebeld en ze hebben me een link naar deze forum gestuurd.

MVG lareba

51 reacties

heb je al een nieuw wachtwoord al actief want als het actief is moet je dit ook in je bbox interface aanpassen.
dus terug via bbox interface > http://192.168.1.1 login naam is User, het Login wachtwoord staat op de sticker van je bbox
> Network Connectivity > Internet > klik op pijltje naar beneden in blauwe balk om menu internet uit te breiden. daar moet je het nieuw wachtwoord invoeren.
Ik heb het ww verandert maar nu werkt het internet niet meer en ik heb dit al is opnieuw opgestart (de modem)
Help aub
Inlog gegevens voor je PPPoE
- Inlog naam: in de vorm van xxxxxxx@PROXIMUS (vroeger xxxxxxxx@SKYNET)
NB: kun je gewoon aflezen als je naar je bbox interface surft > http://192.168.1.1 login naam is User, het Login wachtwoord staat op de sticker van je bbox
> Network Connectivity > Internet > klik op pijltje naar beneden in blauwe balk om menu internet uit te breiden.
(Of als alternatief kan het ook via MyProximus > https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home
> klik op "Bekijk en configureer internetopties" > scroll naar beneden naar "Wijzig uw internetwachtwoord" daar staat ook je PPPoE inlog naam xxxxxxxx@SKYNET)
- Inlog Wachtwoord (kun je via Proximus bekomen) maar het eenvoudigste is nog
gewoon je > internet wachtwoord veranderen en dan krijg je uw nieuw PPPoE login wachtwoord
Martin , waar kan ik de inloggegevens vinden?
alvast bedankt 🙂
Als je dit op een windows 10 pc/laptop wilt proberen als volgt:
Op action center > all settings > network an de charing center >
settup a new connection on network > connect to the internet > setup a new connection anyware > Select the Broadband (PPPoE) option >
Then Type the information from your Internet provider.
Username: xxxxxxxx@PROXIMUS
Password: xxxxxxxxxxx
Ik heb ook nog steeds problemen maar ik speel op pc
dus deze stappen zijn wat moeilijk om op pc te doen
heeft iemand stappen om dit optelossen
grjtes
Lance
STAP 2 : VRAAG NAAR UW INLOG GEGEVENS VAN UW MODEM(PPPOE)
Zie hierboven wat te zeggen als je het niet weet


of gewoon je > internet paswoord veranderen en dan krijg je uw login wachtwoord
===========
Bv mijne is zoiets van PS638174@SKYNET En het wachtwoord kan je bij de klantendienst verkrijgen!

kun je gewoon aflezen als je naar je bbox interface surft > http://192.168.1.1 login naam: User en wachtwoord staat op sticker van je bbox:
is nu iets in de zin van xxxxxxxx@PROXIMUS (maar de verouderde @SKYNET werkt nu ook nog)
Zoals ik hier een foto gepost heb, is het zeer belangerijk dat je NAT-type 1(volledig open)/2 is op je console is waar je op speelt,


Zodat je zorgeloos kan gamen.
Wat nu wel het probleem is bij proximus als je uw console met een bbox3 verbind dat er altijd errors codes gaan beginnen rondzwaaien omdat bbox3 schijt is...om dit soort schijt te voorkomen moeten mensen die niet eens betaalt zijn voor andermans probleem te fixen het oplossen... PS...

PPOE is uwe modum zen proximus login adress ( zonder dit krijgt uw modus geen internet toegediend)die begint altijd met wat letters en cijfers daarnaa @ skynet. Bv mijne is zoiets van PS638174@SKYNET En het wachtwoord kan je bij de klantendienst verkrijgen!


STAP 1 : BEL naar proximus klantendienst en HOOP dat je geen idioot/idiote aan de lijn krijgt!

STAP 2 : VRAAG NAAR UW INLOG GEGEVENS VAN UW MODEM(PPPOE)
Zie hierboven wat te zeggen als je het niet weet

STAP 3 : Als mr/mevr operator het niet weet vraag dan of ze je doorgeschakelen naar de technische afdeling waar ze storingen oplossen!
Vraag daar naar uwe modem zen pppoe login gegevens!

STAP 4 : HEB je die gegevens? Ideaal...
Ga naar network settings
Set new connection
Duid je wifi aan enof kabel
Custom settings
Pppoe
Vul je pppoe adress en pasw in
Bevestig... niet meer niet minder.

Happy gaming zonder storingen!
Ik heb dit allemaal zelf moeten uitzoeken er was geen 1 mens bij proximus die wist wat pppoe was?!
Ik kreeg de telefoon toegesmeten als ik belde en ik werd voor een clown uitgemaakt.
We zien wel wie de clowns hier zijn 😕 achter 40 posts nog niemand v/d klantendiest die een correct antw gaf!
Jullie nemen school verlaters aan neem ik aan?!
Heb al een paar dagen terug een privé bericht gestuurd, op xbox one is het voor mij momenteel niet echt mogelijk om te spelen, bijna na elke cutscene een cabbage error.
Zelfde probleem hier, ook privebericht gestuurd, hopend op een snelle oplossing...
Reputatie 7
Badge +4
We hebben je een antwoord gestuurd via je privé bericht.
heb zonet een prive bericht gestuurd ivm met mijn pppoe gegevens, zouden jullie hier even naar willen kijken?
Reputatie 7
Badge +6
Hey Lynnie, privébericht beantwoord. Zou nu moeten lukken met je PPPoE rechtstreeks in de PS4. Indien niet, dan hoor ik het wel. 😉
Zit met hetzelfde probleem, heb ook een privéberichtje gestuurd.
Ik lees dat er veel dat probleem hebben en nu zit ik ook met dat zelfde probleem, kunnen jullie mij helpen?
Beste makkelijkste manier wat mij dus heeft geholpen om via je bekabeld connectie te maken en bij playstation vraagt die opgeven moment 3 opties. Dan kies je voor pppoe! Vul die in en de rest automatsch zetten. Voila! Veel game plezier!

Ps. Mocht je in een echte +goed clan willen join ons! DutchGamingCommunity (belgen ook welcome duuh)
Ook prive bericht gestuurd, alvast dank om hier even naar te kijken
Wat hier op het forum al gepost geweest is hieromtrent als oplossing is het volgende:

Morgen komt destiny 2 uit voor consoles.
Momenteel kunnen we nog niet met zekerheid vaststellen of de problemen op de technicolor bbox zich nog voor doen of niet.
Indien je connecteert met playstation 4 raden we je aan te werken met een PPPoE connectie op de console zelf.
Zie: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index5.html#post584698 (note 1 hieronder)
Indien je werkt met xbox of het voor playstation gebruikers niet lukt met bovenstaande procedure kan het zijn dat de bbox dient omgeruild te worden.
Laat het ons in dat geval weten via privé bericht aan het proximus team:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Geef ons je vaste lijn nummer, gsm nummer en 2 UPS punten in je buurt
https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL.
of https://www.ups.com/dropoff?loc=nl_BE
PC gebruikers dienen voorlopig te wachten, normaal zou het probleem tegen de lancering in oktober zeker moeten opgelost zijn.

(PM/Forum)
note 1:
op https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index5.html#post584698 staat het volgende:

Hello Ramesuo, sorry to hear you had a uplesant conversation with one of our support staff.
For the playstation 4 there is a workaround.
You can configure a PPPoE session on your PS4
Connecting With An Ethernet Cable via PPPoE
  1. Go to Network
  2. Go to Set Up Internet Connection
  3. Select Use a LAN Cable
  4. Then select Custom
  5. Here you should be given an option for PPPoE
  6. From here, the default settings should be automatically selected.
  7. Enter your PPPoE Username and Password when asked.
Incase you do not know your PPPoE login and password its, best to send us a private message
with your client info and then we can provide you the login and password.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Wkr, Robrecht

Error Code: CABBAGE: UPDATE 9/12/17
https://www.bungie.net/en/Forums/Post/230497141?sort=0&page=0
+++++++++++++
Een gebruiker op de destiny fora heeft blijkbaar het probleem gevonden in de technicolor modems:
https://www.bungie.net/en/Forums/Post/231008613?sort=0&page=0
Heb de oplossing die de gebruiker voorstelde geprobeerd,
maar kan niet verbinden met mijn router via telnet.

Oplossing voorgesteld op https://www.bungie.net/en/Forums/Post/231008613?sort=0&page=0
NB: deze oplossing werd al door sommigen tevergeefs geprobeerd .
1. Go to your Control Panel > Programs > "Turn Windows features on or off" (or you can just search that on the search box)
2. enable "Telnet Client"
3. run CMD(Command Pronpt) as admin (you can just search "cmd" and then click with the right click > "run as administrator"
4. type "telnet *your modem ip*" and click enter.
5. enter with the super user account of your broadband company (just google it or ask their support to do those for you)
6. type "connection bindlist" and click enter.
7. see if it's listed the por 3074 or the range starting 3074
if the range is ONLY 3074,
type "connection unbind application=CONE(UDP) port=3074"
else
type "connection unbind application=CONE(UDP) port=*THE RANGE THAT SHOWS"
for example, "connection unbind application=CONE(UDP) port=3074-3658"
8. type "connection bindlist" and click enter just to see port disappeared.
9. DONE

Doen zoals er velen reeds gedaan hebben om van al de mogelijke problemen af te zijn en dat is,
de bbox (die pppoe passtrough ondersteunt) laten voor wat ze is (decoders laat je hierop wel aangesloten als je er hebt)
en voor de rest werken via een routertje (bv. TP-Link Archer C58 of ...) aangesloten op de bbox3;
routertje dat op zijn beurt een tweede pppoe internet connectie maakt
(deze 2de pppoe internet connectie maak je met dezelfde login en wachtwoord als deze in de bbox3),
aan de bbox3 hoef niks te veranderen of  in te stellingen en zo werk je gewoon via je eigen router
en daar doe je dan alle instellingen naar hartenlust.
 
router achter bbox
Beste Lezer,

Naar aanleiding van deze foutcode kan iemand me vertellen hoe ik dit kan oplossen?
door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team kan je uw pppoe login/wachtwoord vragen >
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dat denk ik niet aangezien het met de bbox3 van sagemcom wel werkt volgens ik hier al ergens gelezen heb. Heb thuis een bbox3 en heb zelfde probleem. dus ik denk dat pppoe oplossing het meeste kans heeft op slagen hoop dat ik rap code doorgestuurd krijg
Ja de link dat je gebruikt is een interne proximus link deze zal inderdaad niet werken. Ik ga je via privé de gegevens bezorgen.
Ik heb ook een privébericht gestuurd maar kreeg de gegevens niet omdat het maar om een spelletje ging?
Ik ben van account gewisseld, vorige was van mijn ouders. Ik ga nogmaals een privebericht sturen voor de zekerheid.
Reputatie 1
Joining the D2 Cabbage club 😉 Zal ook een privé msg sturen en hopelijk snel een Sagem. Bedankt voor het herkennen van dit probleem en het zorgen voor een oplossing.
Dat denk ik niet aangezien het met de bbox3 van sagemcom wel werkt volgens ik hier al ergens gelezen heb.

Reageer