Skip to main content
Beantwoord

Deel van een Pack opzeggen

  • 28 november 2018
  • 8 reacties
  • 774 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
Ik wil het tv gedeelte uit mijn abonnement halen maar hoe werkt dit?
Ik stuur het opzegformulier in en dan?
Decoder inleveren hoe wat waar, kom ik in een ander pack uit of wordt enkel het tv gedeelte uit mijn huidige pack gehaald (?) ik kan geen ander pack selecteren op het formulier en er wordt niks gezegd over de decoder
Mijn grootste vrees is nog wel dat omdat het nu in een pack zit de hele zaak wordt opgedoekt, incl m'n internet en telefoon

Beste antwoord door WilfriedJ

Dag Stefanie,
Dus je wenst enkel Internet en vaste lijn? 59 EUR / maand incl.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_other_packs/particulieren/producten/packs/packs/andere-pack-combinaties.html


Ik heb dit ondertussen gewijzigd, (kan nog geannuleerd worden als je dit wenst)

Indien je nog even je e-mail adres doorgeeft via deze link dan stuur ik je het retour formulier voor de decoder op.
Mvg, Wilfried
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

8 reacties

Martin
  • 33538 reacties
  • 28 november 2018
Ter info: Dit is bij ons toch in orde gekomen via het online formulier http://proximus.be/opzeggen
waar je duidelijk best bij vermeld wat je enkel en alleen wilt schrappen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 82 reacties
  • 28 november 2018
Martin schreef:
Ter info: Dit is bij ons toch in orde gekomen via het online formulier http://proximus.be/opzeggen
waar je duidelijk best bij vermeld wat je enkel en alleen wilt schrappen.

Dat formulier had ik al gevonden maar daar staat niks in over de decoder terugsturen, of kan die opgehaald worden, moet dat in originele doos, wordt mijn pack nu veranderd in pack Internet en telefonie dat kan ik nergens vinden

Martin
  • 33538 reacties
  • 28 november 2018
Hier via onderstaande link wordt dit uitgelegd:
:-> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_mob/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/defect-verloren-of-gestolen-toestel/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 29 november 2018
Dag Stefanie,
Dus je wenst enkel Internet en vaste lijn? 59 EUR / maand incl.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_other_packs/particulieren/producten/packs/packs/andere-pack-combinaties.html


Ik heb dit ondertussen gewijzigd, (kan nog geannuleerd worden als je dit wenst)

Indien je nog even je e-mail adres doorgeeft via deze link dan stuur ik je het retour formulier voor de decoder op.
Mvg, Wilfried

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 82 reacties
  • 29 november 2018
Oke Wilfried, de wijziging hangt al in m'n mailbox dus ik neem aan dat ik het daarmee af kan ronden
Dank u

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 30 november 2018
Dag Stefanie,
Heb je dan ook het retour formulier voor de decoder reeds ontvangen?
Mvg, Wilfried

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 82 reacties
  • 3 december 2018
Jazeker een formulier voor in de doos te steken en een voor erop te plakken, het staat al klaar om naar de post te brengen, hopelijk lukt me dat deze week savonds anders moet ik er zaterdag speciaal voor op pad

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 3 december 2018
Dag Stefanie,
Goed dan zal alles wel terecht komen.
Mvg, Wilfried