Skip to main content
Vraag

Cloud


Ik probeer steeds cloud te openen en er komt steeds dat het niet lukt en moet over enkele seconden terug proberen.Maar lukt steeds niet.Heb ook al gebeld naar proximus en moest het via g4 proberen heb ik gedaan maar lukt ook niet.

7 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 8 maart 2018
Natasja, kan je de toepassing eens verwijderen en opnieuw installeren, en laten weten of dit voor een oplossing heeft gezorgd?

Hallo, nog steeds niet 😞

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 9 maart 2018
Kan je wel nog inloggen vanop je pc?

Ja dat lukt wel naar mijn proximus gaan op pc.Groetjes

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 9 maart 2018
Ik dacht dat je over de cloud app bezig was? Kan je via je pc dan ook inloggen op de cloud?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 13 mei 2018
Hier werkt de cloud ook niet. Nog steeds foutmelding dat ik enkele minuten later moet proberen. Is al zo sinds het begin dat we klant zijn ( zo'n 2 weken nu). Bij mijn andere provider werkte alles wel van de eerste keer.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 14 mei 2018
Wendy, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer/klantennummer en je login van je Myproximus doorsturen aub? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679