Skip to main content
Beantwoord

4G werkt niet

  • 13 juni 2018
  • 1 reactie
  • 681 Bekeken

ik wou mijn 4g opnieuw proberen instellen want nadat mijn gsm Samsung Galaxy A3 2017 gereset is, werkt mijn 4g niet meer ik wou het opnieuw instellen ik ga naar de pagina van proximus en volgden de stappen. ik moest klikken op welke android - versie ik had, maar die van mij stond er niet tussen ik heb namelijk mijn gsm laten updaten en mijn android - versie is dus nu 8.0.0 . wat moet ik nu doen? heeft proximus dat er nog niet bij gezet?

Beste antwoord door WilfriedJ

Dag Mirte,
Kan je ons via deze link nog even je gsmnummer dorogeven dan kijken we of alle insteek-llingen van hieruit juist staan.
Mvg. Wilfried
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 14 juni 2018
Dag Mirte,
Kan je ons via deze link nog even je gsmnummer dorogeven dan kijken we of alle insteek-llingen van hieruit juist staan.
Mvg. Wilfried