Skip to main content

opname afgebroken ?

  • January 26, 2015
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Dikke bug in de software ?


Heb je toevallig ingesteld om alle afleveringen van een serie op te nemen ?


Waarschuw dan alle gezinsleden. Eenmaal de opname begonnen is en toevallig kijkt er iemand naar die zender dan kan die niet meer verder zappen. Tenzij er JA wordt geantwoord op de vraag: opname stoppen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Elsa
  • January 27, 2015
het enigste wat je zelf kunt ondernemen is beschreven in deze ➽ procedure

en als dit niet helpt of maar tijdelijk oplossing biedt

zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen

en zal de oplossing ook van Proximus moeten komen,

klacht indienen of je probleem beschrijven en opsturen kan via ➽ mail ons


of privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'