Skip to main content

MMS-omleiding deactiveren

• January 19, 2014
  • 2 reacties
  • 644 Bekeken

Eva of andere forumleden: help!

Vroeger kon je op de proximus site je mms omleiding activeren naar een mailadres. Dat heb ik jaren terug gedaan.

Ondertussen is mijn abonnement van proximus naar belgacom verhuisd en kan je in de opties geen mms omleiding meer activeren of deactiveren.

Ik wil graag de mms omleiding deactiveren en mms op mijn gsm aankrijgen. Nu krijg ik telkens de mms in mijn mailbox.

Ik heb de klantendienst gebeld en ben maar liefst 4x doorgeschakeld. Niemand kan blijkbaar die omleiding deactiveren!

Voor alle duidelijkheid: de mms instellingen op mijn gsm staan goed. Uitsturen lukt trouwens zonder problemen maar de inkomende mms krijg ik telkens in mijn mailbox in plaats van op mijn gsm.

De laatste persoon die ik aan de lijn had was iemand van de technische dienst: 'meneer, ik zie nergens een mailadres staan, uw mms wordt niet doorgeschakeld'. Hallo??? Ik zie ze toch telkens in mijn mailbox aankomen! Nog eens getest: jawel hoor: in mijn mailbox. Ergens moet dit dan toch geconfigureerd staan maar de klantendienst noch de technische dienst weet dit aan te passen. :(

Iemand een oplossing?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

• Auteur
  • Apprentice
  • January 19, 2014
Neen, zoals ik al schreef heb ik die optie daar niet. Nergens in mijn eservices heb ik de mogelijkheid om mms omleiding te activeren of deactiveren.

• January 20, 2014
Beste, kan u me via privébericht even het gsm nummer en de klantenrekening meedelen, en melden welke optie u wenst te activeren, dan kijk ik het even voor u na. Mvg, Eva