Skip to main content

Haperend beeld

  • September 14, 2012
  • 0 reacties
  • 467 Bekeken


hallo,


ik heb sinds de upgrade regelmatig voor dat het beeld/geluid blijft haperen en dat er vreemde kleurenblokken op het scherm verschijnen. als ik de decoder dan reset is het voor even opgelost, maar het komt terug na een tijd. ook al enkele keren de melding 'geen signaal' gekregen. heb ook al een facr gedaan, maar het probleem blijft zich voordoen. met internet of telefoon is er geen signaalprobleem. ik moet wel zeggen dat sommige dagen er ook helemaal niets fout loopt..


heeft er iemand enig idee wat er misloopt of wat er aan te doen is?


groetjes...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.