Skip to main content

Fast internet verbinding

  • December 18, 2011
  • 57 reacties
  • 4071 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

57 reacties

  • Practitioner
  • December 19, 2011
Xenne wat is begot nu full-adsl juist !??

En worden die username en paswoord dan inneens anders ? voor VDSL2 ?

Nu weet ik nog altijd niet of hij vroeger bij bgc zat of niet ?

  • Apprentice
  • December 19, 2011
full adsl is een provider zoals er zoveel zijn... ze werden een jaar ofzo geleden wel overgenomen door scarlet, maar de full adsl abonnementen van voor die tijd bestaan nog steeds

uiteraard zal hij andere login gegevens krijgen van belgacom eens zij vdsl2 activeren

't enige rare is dat hij niet via z'n pc kan surfen

mvg

  • Auteur
  • Rising star
  • December 19, 2011
Is inderdaad raar Lachen

  • Practitioner
  • December 19, 2011
ok bedankt xenne voor de uitleg

mvg

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • December 19, 2011
Xenne en Ricy: ik vind het eigenlijk wel lollig dat jullie nu ook eens niet kunnen volgen.....we leren dan allemaal wat bij hé Knipogen

  • Practitioner
  • December 20, 2011
Ja sinjoor , het was ook maandag hé Schamen Lachen

We kunnen nog iets bijleren als we te weten komen waarom hij niet kan surfen met zijne pc.

groetjes.

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • December 20, 2011
Ik vermoed dat er nog een RAS applicatie (inbel protocol voor ADSL) op zijn PC staat die probeert te verbinden.
Dit was het geval bij oude USB modems.

Ga eens naar Internet explorer - internet options - verbindingen - nieuwe verbinding - verbinden met internet - handmatige setup - verbinden met een breedbandverbinding die altijd actief is (opgelet: kan een iets andere verwoording zijn... heb enkel een engelstalige XP hier)


Maak ook eens een screenshot van configuratiescherm - netwerkverbindingen